Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet

Det er tidenes vinter på Sørlandet,  og jeg har gått MASSE på ski! Gøy! Slik ble min uke:

Mandag: En drøy time styrketrening på treningssenteret 

Onsdag: Fridag: Lang skitur sammen med ei venninne,  20 km!

Torsdag: Skitur etter jobb, sammen med noen kollegaer; 9,3 km.

Lørdag: Skitur på fjellet (hyttetur med venner); 14 km

Søndag: Skitur 10,5 km i tett snøvær. Nå skal vi spise middag og prøve å komme oss ned fra fjellet før vi snør inne 😄

Andre som har gått på ski denne uka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
påskelilje skrev (2 timer siden):

Det er tidenes vinter på Sørlandet,  og jeg har gått MASSE på ski! Gøy! Slik ble min uke:

Mandag: En drøy time styrketrening på treningssenteret 

Onsdag: Fridag: Lang skitur sammen med ei venninne,  20 km!

Torsdag: Skitur etter jobb, sammen med noen kollegaer; 9,3 km.

Lørdag: Skitur på fjellet (hyttetur med venner); 14 km

Søndag: Skitur 10,5 km i tett snøvær. Nå skal vi spise middag og prøve å komme oss ned fra fjellet før vi snør inne 😄

Andre som har gått på ski denne uka?

Du er flink!

Denne uka har jeg fått til 2 ganger på treningssenteret. Har hatt endel ting jeg måtte + at jeg har vært bortreist i helgen, så er fornøyd med de to gangene.

Tirsdag : Treningssenteret i 100min. Syklet i 15min og rodde i 15min (2400m) og 65min styrke og 5min tøying

Torsdag : Treningssenteret i 90min. Syklet i 10min og rodde i 15min (2450m) og styrke i 60min og 5min tøying

Var litt gøy på torsdag. Skulle ta et slags nedtrekk og satt vekta på 35kg. Syntes det var blytungt og greide "bare" sett på 10, 9 og 8 ganger... det jeg ikke hadde lagt merke til var at noen hadde satt på 4 ekstra vekter på 2,3kg hver. Så egentlig løftet jeg nesten 45kg og ny pers. Ble paff da jeg oppdaget det, men syntes det var litt gøy også da.  

Skrevet

Det var en joggetur på 7 km pluss to litt korte skiturer på 8 km hver. 

påskelilje
Skrevet
emilie321 skrev (1 time siden):

Var litt gøy på torsdag. Skulle ta et slags nedtrekk og satt vekta på 35kg. Syntes det var blytungt og greide "bare" sett på 10, 9 og 8 ganger... det jeg ikke hadde lagt merke til var at noen hadde satt på 4 ekstra vekter på 2,3kg hver. Så egentlig løftet jeg nesten 45kg og ny pers. Ble paff da jeg oppdaget det, men syntes det var litt gøy også da.  

Så gøy!!!

Jeg har også hatt samme opplevelse, der jeg hadde telt feil på vektskivene, og løftet mye mer enn det jeg trodde jeg gjorde,  kunne ikke skjønne at det var så tungt 😁 Det var beinpress.

Ofte er vi vel sterkere enn vi tror. Viktig innimellom å prøve seg på litt tyngre vekter 🤩

Skrevet (endret)
påskelilje skrev (1 time siden):

Så gøy!!!

Jeg har også hatt samme opplevelse, der jeg hadde telt feil på vektskivene, og løftet mye mer enn det jeg trodde jeg gjorde,  kunne ikke skjønne at det var så tungt 😁 Det var beinpress.

Ofte er vi vel sterkere enn vi tror. Viktig innimellom å prøve seg på litt tyngre vekter 🤩

Ja, det var gøy😁   Så fint at du har hatt samme opplevelse🤩

Ja, vi er ofte sterkere enn vi tror. Jeg har økt jevnt og trutt siden jeg begynte med PT for snart ett år siden. Den gangen var jeg mye svakere. Begynte blant annet med å løfte 6kg (3×10 rep) og nå løfter jeg 52,5kg i samme øvelse. Gøy når en ser fremgang. 

Endret av emilie321

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...