påskelilje Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det er tidenes vinter på Sørlandet, og jeg har gått MASSE på ski! Gøy! Slik ble min uke: Mandag: En drøy time styrketrening på treningssenteret Onsdag: Fridag: Lang skitur sammen med ei venninne, 20 km! Torsdag: Skitur etter jobb, sammen med noen kollegaer; 9,3 km. Lørdag: Skitur på fjellet (hyttetur med venner); 14 km Søndag: Skitur 10,5 km i tett snøvær. Nå skal vi spise middag og prøve å komme oss ned fra fjellet før vi snør inne 😄 Andre som har gått på ski denne uka? 3 Siter
emilie321 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden påskelilje skrev (2 timer siden): Det er tidenes vinter på Sørlandet, og jeg har gått MASSE på ski! Gøy! Slik ble min uke: Mandag: En drøy time styrketrening på treningssenteret Onsdag: Fridag: Lang skitur sammen med ei venninne, 20 km! Torsdag: Skitur etter jobb, sammen med noen kollegaer; 9,3 km. Lørdag: Skitur på fjellet (hyttetur med venner); 14 km Søndag: Skitur 10,5 km i tett snøvær. Nå skal vi spise middag og prøve å komme oss ned fra fjellet før vi snør inne 😄 Andre som har gått på ski denne uka? Du er flink! Denne uka har jeg fått til 2 ganger på treningssenteret. Har hatt endel ting jeg måtte + at jeg har vært bortreist i helgen, så er fornøyd med de to gangene. Tirsdag : Treningssenteret i 100min. Syklet i 15min og rodde i 15min (2400m) og 65min styrke og 5min tøying Torsdag : Treningssenteret i 90min. Syklet i 10min og rodde i 15min (2450m) og styrke i 60min og 5min tøying Var litt gøy på torsdag. Skulle ta et slags nedtrekk og satt vekta på 35kg. Syntes det var blytungt og greide "bare" sett på 10, 9 og 8 ganger... det jeg ikke hadde lagt merke til var at noen hadde satt på 4 ekstra vekter på 2,3kg hver. Så egentlig løftet jeg nesten 45kg og ny pers. Ble paff da jeg oppdaget det, men syntes det var litt gøy også da. 3 Siter
Grendel Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det var en joggetur på 7 km pluss to litt korte skiturer på 8 km hver. 3 Siter
påskelilje Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden emilie321 skrev (1 time siden): Var litt gøy på torsdag. Skulle ta et slags nedtrekk og satt vekta på 35kg. Syntes det var blytungt og greide "bare" sett på 10, 9 og 8 ganger... det jeg ikke hadde lagt merke til var at noen hadde satt på 4 ekstra vekter på 2,3kg hver. Så egentlig løftet jeg nesten 45kg og ny pers. Ble paff da jeg oppdaget det, men syntes det var litt gøy også da. Så gøy!!! Jeg har også hatt samme opplevelse, der jeg hadde telt feil på vektskivene, og løftet mye mer enn det jeg trodde jeg gjorde, kunne ikke skjønne at det var så tungt 😁 Det var beinpress. Ofte er vi vel sterkere enn vi tror. Viktig innimellom å prøve seg på litt tyngre vekter 🤩 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) påskelilje skrev (1 time siden): Så gøy!!! Jeg har også hatt samme opplevelse, der jeg hadde telt feil på vektskivene, og løftet mye mer enn det jeg trodde jeg gjorde, kunne ikke skjønne at det var så tungt 😁 Det var beinpress. Ofte er vi vel sterkere enn vi tror. Viktig innimellom å prøve seg på litt tyngre vekter 🤩 Ja, det var gøy😁 Så fint at du har hatt samme opplevelse🤩 Ja, vi er ofte sterkere enn vi tror. Jeg har økt jevnt og trutt siden jeg begynte med PT for snart ett år siden. Den gangen var jeg mye svakere. Begynte blant annet med å løfte 6kg (3×10 rep) og nå løfter jeg 52,5kg i samme øvelse. Gøy når en ser fremgang. Endret 1 time siden av emilie321 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.