AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Jeg har samtale med kommunen om 45 minutter og gruer meg veldig for jeg har bestemt meg for å være helt ærlig om hvordan jeg har det. Noen som har noen gode råd? Anonymkode: a21a7...e07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Jeg er litt redd for å feige ut også er jeg litt redd for å bli innlagt. Anonymkode: a21a7...e07 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er litt redd for å feige ut også er jeg litt redd for å bli innlagt. Anonymkode: a21a7...e07 Nei, du blir ikke innlagt av og fortelle det skal nok mer til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Krisebærblomsten skrev (7 minutter siden): Nei, du blir ikke innlagt av og fortelle det skal nok mer til. Jeg har selvmordstanker og har blitt innlagt med "bare" selvmordstanker før, så er derfor. Anonymkode: a21a7...e07 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har selvmordstanker og har blitt innlagt med "bare" selvmordstanker før, så er derfor. Anonymkode: a21a7...e07 Det må du fortelle til behandleren din! 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har samtale med kommunen om 45 minutter og gruer meg veldig for jeg har bestemt meg for å være helt ærlig om hvordan jeg har det. Noen som har noen gode råd? Anonymkode: a21a7...e07 Håper det går greit. Mitt råd er å holde fast ved den opprinnelige planen. Om nødvendig, notere ned stikkord og ha det til seg selv eller gi det til samtalepartneren, så blir det umulig å komme seg unna. AnonymBruker skrev (1 time siden): også er jeg litt redd for å bli innlagt. Anonymkode: a21a7...e07 Om du blir innlagt eller ikke, avhenger oftest om hvor mye samarbeid og avtaler som er mulig. En eventuell neste gang, om det stemmer, kan du si på din måte: "Jeg opplever å ha en del tanker som handler om...." og deretter trygge på at det er kun tanker og ingen planer. Det virker på meg som at du og teamet ditt kan ha nytte av å avklare med hverandre hva dere legger i tanker og planer. Hva mener du og hva mener de? Normalt sett ansees tanker for å være helt frie - "min tanke er fri", som vi synger. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar munchin skrev (1 time siden): Hvordan gikk samtalen? Den gikk greit, heldigvis. Eva Sofie skrev (56 minutter siden): Håper det går greit. Mitt råd er å holde fast ved den opprinnelige planen. Om nødvendig, notere ned stikkord og ha det til seg selv eller gi det til samtalepartneren, så blir det umulig å komme seg unna. Om du blir innlagt eller ikke, avhenger oftest om hvor mye samarbeid og avtaler som er mulig. En eventuell neste gang, om det stemmer, kan du si på din måte: "Jeg opplever å ha en del tanker som handler om...." og deretter trygge på at det er kun tanker og ingen planer. Det virker på meg som at du og teamet ditt kan ha nytte av å avklare med hverandre hva dere legger i tanker og planer. Hva mener du og hva mener de? Normalt sett ansees tanker for å være helt frie - "min tanke er fri", som vi synger. Ja, det gikk heldigvis greit. Takk for gode råd, jeg tar dem til meg. Kanskje spesielt det med å avklare hva jeg og teamet legger i tanker og planer for jeg tror kanskje vi ser litt ulikt på det. Anonymkode: a21a7...e07 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den gikk greit, heldigvis. Ja, det gikk heldigvis greit. Takk for gode råd, jeg tar dem til meg. Kanskje spesielt det med å avklare hva jeg og teamet legger i tanker og planer for jeg tror kanskje vi ser litt ulikt på det. Anonymkode: a21a7...e07 Ble du innalgt? Anonymkode: b94a7...1cb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ble du innalgt? Anonymkode: b94a7...1cb Nei. Anonymkode: a21a7...e07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei. Anonymkode: a21a7...e07 fikk du noen annen hjelp da? eller noen gode råd? Anonymkode: b94a7...1cb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): fikk du noen annen hjelp da? eller noen gode råd? Anonymkode: b94a7...1cb Nei, ikke egentlig. Hun spurte om det var noe hun kunne gjøre for meg men jeg klarte ikke komme på noe. Hun skulle ta kontakt i morgen for å høre hvordan jeg har det da. Ellers så skulle hun diskutere det vi hadde snakket om med sin sjef, litt usikker på hvorfor? Anonymkode: a21a7...e07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, ikke egentlig. Hun spurte om det var noe hun kunne gjøre for meg men jeg klarte ikke komme på noe. Hun skulle ta kontakt i morgen for å høre hvordan jeg har det da. Ellers så skulle hun diskutere det vi hadde snakket om med sin sjef, litt usikker på hvorfor? Anonymkode: a21a7...e07 Godt å høre at hun skal ringe deg imorgen. Kanskje hun er usikker på hva som er best å gjøre i denne situasjonen? så derfor må hun prate med sin sjef? Anonymkode: b94a7...1cb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godt å høre at hun skal ringe deg imorgen. Kanskje hun er usikker på hva som er best å gjøre i denne situasjonen? så derfor må hun prate med sin sjef? Anonymkode: b94a7...1cb Ja, det er nå noe. Kanskje det kan hende det er derfor. Anonymkode: a21a7...e07 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.