stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har dere smakt den nye solo super med røde appelsiner? Jeg liker den godt, frisk og god. 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har tenkt til å smake på den, men har ikke funnet den enda. Men lurer litt på, var den bitter? Skal det være blodappelsin? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (2 minutter siden): Har tenkt til å smake på den, men har ikke funnet den enda. Men lurer litt på, var den bitter? Skal det være blodappelsin? Den er ikke bitter for da hadde ikke jeg likt den, ja blodappelsin. 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (5 minutter siden): Den er ikke bitter for da hadde ikke jeg likt den, ja blodappelsin. Aha, så bra. Satser på at jeg får smakt den snart da. 1 Siter
Lillemus Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (14 minutter siden): Har tenkt til å smake på den, men har ikke funnet den enda. Men lurer litt på, var den bitter? Skal det være blodappelsin? Synes den er god, datra og jeg synes den smaker en blanding av rød appelsin og grapefrukt, men er ikke bitter. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.