AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Er svimmelhet vanlig på lithium? Anonymkode: 7d9b2...ead 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er svimmelhet vanlig på lithium? Anonymkode: 7d9b2...ead Det har jeg aldri hørt om. Anonymkode: fb2f8...5be 1 Siter
nachnoo Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er svimmelhet vanlig på lithium? Anonymkode: 7d9b2...ead Du var ikke svimmel før du begynte på litium? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar I følge google kan det være et tegn på litiumforgiftning/overdose. Anonymkode: ffc06...cf6 0 Siter
Vendi Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Jeg har opplevd svimmelhet på litium. Måtte ned i dose. Skal forsøke å øke igjen snart, og blir jeg svimmel på nytt tror jeg at jeg kan trekke den konklusjonen at jeg ikke tåler annet enn lave doser litium. 0 Siter
Sokk Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Har blitt svimmel av andre medisiner, men ikke litium. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.