AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Hva tenker dere? Anonymkode: 8fec3...94a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Hva tror du selv? Anonymkode: 7b5e7...d98 0 Siter
Everybody Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Hvorfor hadde du tatt den uten å tenke deg om et sekund? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tror du selv? Anonymkode: 7b5e7...d98 Jeg er usikker. Derfor jeg spør. Har fått inntrykk av at for å være suicidal må man være selvmordstruet og ha en plan. Den "planen" jeg skriver i overskriften er vel ikke akkurat noen plan og kommer aldri til å skje. Anonymkode: 8fec3...94a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Everybody skrev (4 minutter siden): Hvorfor hadde du tatt den uten å tenke deg om et sekund? Jeg har fått nok. Jeg er bare så sliten og tom og har gitt alt jeg har har ikke mer igjen å gi. Det å stå opp hver dag, det å late som jeg fungerer, late som alt er ok og greit og bare holde seg samlet. Det å holde seg samlet krever mye, aller helst vil jeg bare bryte ut i gråt, selvskade, ødelegge. Anonymkode: 8fec3...94a 0 Siter
Everybody Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har fått nok. Jeg er bare så sliten og tom og har gitt alt jeg har har ikke mer igjen å gi. Det å stå opp hver dag, det å late som jeg fungerer, late som alt er ok og greit og bare holde seg samlet. Det å holde seg samlet krever mye, aller helst vil jeg bare bryte ut i gråt, selvskade, ødelegge. Anonymkode: 8fec3...94a Men har du hatt noe kontakt med psykiatrien? Er du i arbeid? Snakker du om det med noen IRL? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Everybody skrev (8 minutter siden): Men har du hatt noe kontakt med psykiatrien? Er du i arbeid? Snakker du om det med noen IRL? Ja, nei og litt. Anonymkode: 8fec3...94a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, nei og litt. Anonymkode: 8fec3...94a Hvilke råd/hjelp får du fra psykiater? Anonymkode: 164d6...9c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvilke råd/hjelp får du fra psykiater? Anonymkode: 164d6...9c6 Går ikke til psykiater nå lenger. Anonymkode: 8fec3...94a 0 Siter
nachnoo Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Suicidal er ikke noe man er eller ikke er. Ikke et enten/eller. Det er ulike grader av suicidalitet fra det å sysle med tanken om selvmord ti å ha klare og umiddelbare planer om å gjennomføre det uten å la andre vite om det. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar nachnoo skrev (36 minutter siden): Suicidal er ikke noe man er eller ikke er. Ikke et enten/eller. Det er ulike grader av suicidalitet fra det å sysle med tanken om selvmord ti å ha klare og umiddelbare planer om å gjennomføre det uten å la andre vite om det. Da er man vel suicidal da? Anonymkode: 6992c...2a3 0 Siter
cathlin Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tenker dere? Anonymkode: 8fec3...94a Du kan tenke selv. 1 Siter
nachnoo Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Da er man vel suicidal da? Anonymkode: 6992c...2a3 Ja. Men vi kaller det også suicidal i mindre alvorlige tilfeller. Poenget mitt er at det ikke er enten suicidal eller ikke, me at det er ulike grader/alvorlighet av suicidalitet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Enkelte her på forumet legger ut skummelt innhold i tråder som kan føre til forverring av sine psykiske lidelser. Ts gir jo personer tanker om å ta piller for å ta livet sitt med innlegget sitt her. Anonymkode: 1923a...fc8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Enkelte her på forumet legger ut skummelt innhold i tråder som kan føre til forverring av sine psykiske lidelser. Ts gir jo personer tanker om å ta piller for å ta livet sitt med innlegget sitt her. Anonymkode: 1923a...fc8 Beklager så mye, var absolutt ikke meningen å trigge noen her. Kanskje Admin kan slette tråden? Anonymkode: 8fec3...94a 0 Siter
Glitter Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Beklager så mye, var absolutt ikke meningen å trigge noen her. Kanskje Admin kan slette tråden? Anonymkode: 8fec3...94a Folk flest vet at overdose på piller i verste fall kan være dødelig. Så tror ikke du har tipset noen slik AB insinuerer. 1 Siter
ISW Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Det finnes ingen piller man kan ta en av og så dør man bare plutselig. I alle fall ikke som skrives ut - jeg tolker spørsmålet mer av en eksistensiell / filosofisk karakter enn som en selvmordsplan. Du trenger ikke ha dårlig samvittighet. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.