AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Jeg bruker selv Imovane, Alimemazin før. Anonymkode: 40a05...5ab 0 Siter
Glitter Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Er ikke deprimert nå, men bruker det samme nå som når jeg er deprimert. Bruker Truxal og Alimemazin. Alimemazin har blitt så dyrt så det slutter jeg på når det er tomt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Glitter skrev (37 minutter siden): Er ikke deprimert nå, men bruker det samme nå som når jeg er deprimert. Bruker Truxal og Alimemazin. Alimemazin har blitt så dyrt så det slutter jeg på når det er tomt. Er Truxal AP og øker matlyst? Anonymkode: 40a05...5ab 0 Siter
Sokk Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Jeg er heller ikke deprimert nå, men jeg bruker det samme hele tiden. Jeg er veldig glad i min quetiapin. Jeg får ikke økt matlyst (utover kanskje de første dagene) på lave doser, 25-50 mg. 0 Siter
Glitter Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Er Truxal AP og øker matlyst? Anonymkode: 40a05...5ab Det er et AP ja, men i lave doser får jeg ikke økt matlyst. Bruker både Truxal og Xeplion, men har likevel gått ned 17 kg siden september. Så man må ikke nødvendigvis bli plaget av økt matlyst av AP. Jeg ble veldig plaget av Leponex da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.