AnonymBruker Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Er kanskje ikke så morsomt for utenforstående, men jeg deler likevel. Sist time brukte jeg og behandler på å lese gjennom deler av journalen min og der hadde tidligere behandler skrevet at jeg ikke hadde noen særinteresser men i det siste er det døden som har opptatt meg mye. Og i timen i dag var det snakk om suicidalitet og da sier behandler "ja, døden er jo særinteressen din". Måtte le litt da. Liker at vi har samme type humor, synes det er befriende når folk tør å spøke om sånt. Anonymkode: 2e20e...78f 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er kanskje ikke så morsomt for utenforstående, men jeg deler likevel. Sist time brukte jeg og behandler på å lese gjennom deler av journalen min og der hadde tidligere behandler skrevet at jeg ikke hadde noen særinteresser men i det siste er det døden som har opptatt meg mye. Og i timen i dag var det snakk om suicidalitet og da sier behandler "ja, døden er jo særinteressen din". Måtte le litt da. Liker at vi har samme type humor, synes det er befriende når folk tør å spøke om sånt. Anonymkode: 2e20e...78f Herlig! Mer av det😂 Anonymkode: 8ca1a...ecf 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Er kanskje ikke så morsomt for utenforstående, men jeg deler likevel. Sist time brukte jeg og behandler på å lese gjennom deler av journalen min og der hadde tidligere behandler skrevet at jeg ikke hadde noen særinteresser men i det siste er det døden som har opptatt meg mye. Og i timen i dag var det snakk om suicidalitet og da sier behandler "ja, døden er jo særinteressen din". Måtte le litt da. Liker at vi har samme type humor, synes det er befriende når folk tør å spøke om sånt. Anonymkode: 2e20e...78f Det er bra når de har humor, det hadde sykepleieren og et glimt i øyet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.