AnonymBruker Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Er det farlig å kun sove noen timer i døgnet? Anonymkode: c9b53...a98 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar psykedeliker skrev (Akkurat nå): Det vet du nok best selv. Nei? Det er nytt for meg. Anonymkode: c9b53...a98 0 Siter
psykedeliker Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er nytt for meg. Da må du kjenne bedre etter. Det er helt individuelt hvor mye søvn man trenger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar psykedeliker skrev (3 minutter siden): Da må du kjenne bedre etter. Det er helt individuelt hvor mye søvn man trenger. Jeg pleide å sove ca 10 timer i døgnet, nå sover jeg ca 3. Det kjennes ikke bra ut. Anonymkode: c9b53...a98 0 Siter
nachnoo Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Farlig er det ikke for folk flest. Til slutt blir man så trøtt at man sovner. Men for noen kan det være farlig. Epileptikere kan få utløst anfall. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar nachnoo skrev (Akkurat nå): Farlig er det ikke for folk flest. Til slutt blir man så trøtt at man sovner. Men for noen kan det være farlig. Epileptikere kan få utløst anfall. Så ikke farlig for oss med bp? Anonymkode: c9b53...a98 0 Siter
Alba Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Jeg får økt angst og depresjon dagen etter hvis jeg ikke har sovet noe som helst. Og blir veldig hyper og urolig helt til jeg klarer å sove igjen natta etter. Blir sliten av det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Alba skrev (25 minutter siden): Jeg får økt angst og depresjon dagen etter hvis jeg ikke har sovet noe som helst. Og blir veldig hyper og urolig helt til jeg klarer å sove igjen natta etter. Blir sliten av det. Bruker du sovemedisin? Anonymkode: c9b53...a98 0 Siter
XbellaX Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg pleide å sove ca 10 timer i døgnet, nå sover jeg ca 3. Det kjennes ikke bra ut. Anonymkode: c9b53...a98 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så ikke farlig for oss med bp? Anonymkode: c9b53...a98 Du bør iverksette tiltak. Forhør deg med den som følger deg opp, fastlege/behandler osv. 0 Siter
nachnoo Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så ikke farlig for oss med bp? Anonymkode: c9b53...a98 Når jeg i helse/sykdomssammenheng skriver "folk flest", inkluderer det ikke de med BP eller andre alvorlige sykdommer. Jeg ser at du også er trådstarter. Da kunne du tatt med at du har BP. Alle med BP vet vel at forstyrret døgnrytme er er risikofaktor for å utløse nye episoder. Endret 19. februar av nachnoo 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så ikke farlig for oss med bp? Anonymkode: c9b53...a98 Hvorfor tok du ikke med det i startinnlegget? Anonymkode: 46709...dc2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar nachnoo skrev (5 minutter siden): Når jeg i helse/sykdomssammenheng skriver "folk flest", inkluderer det ikke de med BP eller andre alvorlige sykdommer. Jeg ser at du også er trådstarter. Da kunne du tatt med at du har BP. Alle med BP vet vel at forstyrret døgnrytme er er risikofaktor for å utløse nye episoder. Ja, det gjør de nok. Behandler var ikke redd for nye hypomanier hos meg, så det står ikke noe om eventuelle tiltak i epikrisen. Anonymkode: c9b53...a98 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.