Gå til innhold

Litt overraskende, kan dere svare

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke bli gjenkjent, men jeg har nettopp blitt en bpa for en mann. Oppgir ingenting annet, men han liket meg nettopp på tinder. Er vel en dårlig start og jeg blir litt utilpass, men tenker jeg er såpass god på å tolke kroppsspråk så ser det hele an. Jeg måtte bare få det ut et sted anonymt 

Anonymkode: 3b77d...972

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vil ikke bli gjenkjent, men jeg har nettopp blitt en bpa for en mann. Oppgir ingenting annet, men han liket meg nettopp på tinder. Er vel en dårlig start og jeg blir litt utilpass, men tenker jeg er såpass god på å tolke kroppsspråk så ser det hele an. Jeg måtte bare få det ut et sted anonymt 

Det er ikke en god start, du bør trekke opp grenser i samtale med ham i neste møte. 

Anonymkode: 5644f...9ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke en god start, du bør trekke opp grenser i samtale med ham i neste møte. 

Jeg har akkurat godtatt jobben. Spørsmålet mitt er hvorfor han gjør det så åpenlyst og at han tør. Så han kanskje ikke det var meg? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har akkurat godtatt jobben. Spørsmålet mitt er hvorfor han gjør det så åpenlyst og at han tør. Så han kanskje ikke det var meg? 

Årsaken til at han gjør det så åpenlyst og at han våger har nok sammenheng med grunnene til at han trenger BPA.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Årsaken til at han gjør det så åpenlyst og at han våger har nok sammenheng med grunnene til at han trenger BPA.

Han fungerer i jobben hans så hodet er med, det ganger jo ikke hjernen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men å si det til han er nok noe jeg må gjøre. Hva om han tester meg. Se om jeg liker han tilbake, noe jeg åpenbart ikke gjorde. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...