AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvis man tar belte rundt halsen og trekker så man mister pusten, men så klarer man ikke ubehaget og gir opp. Får merker og må gå med sjerf i noen dager. Eller hvis manburuker kniv og vil kutte men klarer ikke på grunn av at det gjør vondt og man tenker på hva vil skje om jeg faktisk gjør det, og klarer ikke tanken på døden eller det fysiske rundt. Eller hvis man putter tabletter i munnen, men klarer ikke svelge de fordi msn tenker at man faktisk vil kanskje dø eller bli skadet? Jeg mener sånn har jeg holdt på mange ganger. Tror det er mer "et rop om hjelp" men har hver gang hatt så lyst til exit. Men samtidig vil ikke. Så har aldri kommet så langt som et ordentlig forsøk. Så når legen spør meg om jeg har hatt selvmordsforsøk skal jeg svare ja eller nei? Er det jeg beskriver selvmordsforsøk? Anonymkode: 2d2bb...af7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvorfor er du så opptatt av å definere? Bare fortell om hendelsene og la det være med det? Anonymkode: fb6f3...79e 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvis man tar belte rundt halsen og trekker så man mister pusten, men så klarer man ikke ubehaget og gir opp. Får merker og må gå med sjerf i noen dager. Eller hvis manburuker kniv og vil kutte men klarer ikke på grunn av at det gjør vondt og man tenker på hva vil skje om jeg faktisk gjør det, og klarer ikke tanken på døden eller det fysiske rundt. Eller hvis man putter tabletter i munnen, men klarer ikke svelge de fordi msn tenker at man faktisk vil kanskje dø eller bli skadet? Jeg mener sånn har jeg holdt på mange ganger. Tror det er mer "et rop om hjelp" men har hver gang hatt så lyst til exit. Men samtidig vil ikke. Så har aldri kommet så langt som et ordentlig forsøk. Så når legen spør meg om jeg har hatt selvmordsforsøk skal jeg svare ja eller nei? Er det jeg beskriver selvmordsforsøk? Anonymkode: 2d2bb...af7 Søk HJELP ! du vrikker veldig opptatt av døden og hva du kan dø av, hva legen mener. Dette må du snakke med noen du kjenner om. Slike tunge tanker er ikke bra for deg. Endret 1 time siden av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvorfor er du så opptatt av å definere? Bare fortell om hendelsene og la det være med det? Anonymkode: fb6f3...79e Fordi de spør. Jeg har fortalt, men de har aldri sagt noe om de syns det var forsøk eller ikke. Jeg har sagt ja, men vært usikker på om det er riktig liksom. Andre skader seg når de gjør forsøk. Jeg har bare såvidt rispet huden. Anonymkode: 2d2bb...af7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi de spør. Jeg har fortalt, men de har aldri sagt noe om de syns det var forsøk eller ikke. Jeg har sagt ja, men vært usikker på om det er riktig liksom. Andre skader seg når de gjør forsøk. Jeg har bare såvidt rispet huden. Anonymkode: 2d2bb...af7 De spør og så forteller du hva du gjør. Og så trenger du ikke tenke så mye mer på det. Du overtenker endel. Bare forklar hva du gjør - jeg gjør slik og sånn og så lar du det være opp til dem å tolke. Anonymkode: fb6f3...79e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De spør og så forteller du hva du gjør. Og så trenger du ikke tenke så mye mer på det. Du overtenker endel. Bare forklar hva du gjør - jeg gjør slik og sånn og så lar du det være opp til dem å tolke. Anonymkode: fb6f3...79e Men hva er definisjonen på selvmordsforsøk? Anonymkode: 2d2bb...af7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hva er definisjonen på selvmordsforsøk? Anonymkode: 2d2bb...af7 Det kan du google. Anonymkode: fb6f3...79e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det kan du google. Anonymkode: fb6f3...79e Ok takk for assistanse Anonymkode: 2d2bb...af7 0 Siter
frosken Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man tar belte rundt halsen og trekker så man mister pusten, men så klarer man ikke ubehaget og gir opp. Får merker og må gå med sjerf i noen dager. Eller hvis manburuker kniv og vil kutte men klarer ikke på grunn av at det gjør vondt og man tenker på hva vil skje om jeg faktisk gjør det, og klarer ikke tanken på døden eller det fysiske rundt. Eller hvis man putter tabletter i munnen, men klarer ikke svelge de fordi msn tenker at man faktisk vil kanskje dø eller bli skadet? Jeg mener sånn har jeg holdt på mange ganger. Tror det er mer "et rop om hjelp" men har hver gang hatt så lyst til exit. Men samtidig vil ikke. Så har aldri kommet så langt som et ordentlig forsøk. Så når legen spør meg om jeg har hatt selvmordsforsøk skal jeg svare ja eller nei? Er det jeg beskriver selvmordsforsøk? Anonymkode: 2d2bb...af7 Nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.