Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet

Denne uka skjedde det så mange ting at jeg kom ikke i gang med trening før helga kom 😅 Bortsett fra trappegåingen på jobb da (har kontor i fjerde etasje og er opp og ned minst to ganger per dag).

Ellers:

Fredag: Styrketrening på treningssenteret,  1 time

Lørdag: Styrketrening på treningssenteret,  1 time

Søndag: Skitur 6,7 km, ca en time - i yr!

Fornøyd, ut fra mulighetene til å få trent.

Dere andre da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hatt mye å gjøre denne uka, så denne uka har det blitt 2 ganger på treningssenteret, men skulle vært 3. På fredagen var jeg så sliten at jeg bare måtte hvile. 

Mandag : Treningssenteret 105min. Syklet i 15min og rodde i 15min (2490m), styrke i 70min og 5min tøying.

Onsdag : Treningssenteret 75min med PT.  Syklet i 10min og rodde i 15min (2520m), styrke i 50min og 5min tøying.

PTen ville vise meg at jeg greide mer enn jeg trodde. Så begynte med trapbaren. Begynte med 8× 35kg, så 8×45kg, så 6×55kg, så 4×60kg og til slutt 4×65kg. Persen min var jo på 52,5kg, så at jeg skulle greie 65kg nå, det hadde jeg ikke trodd. PTen sa også at han trodde jeg hadde mer inne, måtte bare ha litt mer tid. Det ble en god økt og gøy med å sette ny rekord.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg er ikke med her lenger, men må jo skryte av at jeg har gått på ski hver dag i ei uke. 

Har hatt vinterferie på fjellet da :)

Skrevet
Nicklusheletida skrev (5 minutter siden):

Jeg er ikke med her lenger, men må jo skryte av at jeg har gått på ski hver dag i ei uke. 

Det er jo bra trening😊

Skrevet
emilie321 skrev (50 minutter siden):

Har også hatt mye å gjøre denne uka, så denne uka har det blitt 2 ganger på treningssenteret, men skulle vært 3. På fredagen var jeg så sliten at jeg bare måtte hvile. 

Mandag : Treningssenteret 105min. Syklet i 15min og rodde i 15min (2490m), styrke i 70min og 5min tøying.

Onsdag : Treningssenteret 75min med PT.  Syklet i 10min og rodde i 15min (2520m), styrke i 50min og 5min tøying.

PTen ville vise meg at jeg greide mer enn jeg trodde. Så begynte med trapbaren. Begynte med 8× 35kg, så 8×45kg, så 6×55kg, så 4×60kg og til slutt 4×65kg. Persen min var jo på 52,5kg, så at jeg skulle greie 65kg nå, det hadde jeg ikke trodd. PTen sa også at han trodde jeg hadde mer inne, måtte bare ha litt mer tid. Det ble en god økt og gøy med å sette ny rekord.

Oi, skikkelig gøy da!!!!

Skrevet
Nicklusheletida skrev (43 minutter siden):

Liker når du er med her 😊 Så deilig med ski hver dag ❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

Skrevet
påskelilje skrev (8 minutter siden):

Oi, skikkelig gøy da!!!!

Ja, veldig gøy😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...