Den forsvunne diamanten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Går på 83+83 nå. I helgen begynte jeg å føle meg litt off. Litt mild kvalme, litt mer shaky og dårlig i magen. Mer tørst ble jeg også. Er på døgn så har sagt i fra til kontakten min. Skal ta serumspeil i morgen. Er bare usikker på når man skal reagere. Jeg er jo ikke kjempedårlig men har merket de små tingene jeg har skrevet over. 0 Siter
nachnoo Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Den som vanligvis ligger høyt i konsentrasjon, har selvsagt mindre å gå på når det gjelder å komme over i farlig område. Konsentrasjon er det vesentlige, ikke dose. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 2 minutter siden Forfatter Skrevet 2 minutter siden nachnoo skrev (22 minutter siden): Den som vanligvis ligger høyt i konsentrasjon, har selvsagt mindre å gå på når det gjelder å komme over i farlig område. Konsentrasjon er det vesentlige, ikke dose. Ok jeg hadde en økning for en uke siden. Fordi nivået var på 0,4. Jeg vil jo da tro at det går fint siden den bare var på 0,4. Men helt sikker bli jeg i morgen når jeg tar serumspeil. Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.