Gå til innhold

Vondt i magen og kvalm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ofte skikkelig vondt i magen, blir ekstra kvalm og uvel, holder på å kaste opp og noen ganger kommer det opp noe, får innmari hjertebank. Det eneste som hjelper er å gå ordentlig på do nummer to. En halv time etter det er jeg bedre. Men jeg får ikke gått på do nummer to selv om jeg vil det. Er dette vanlig? Hva heter dette?

Anonymkode: 8749a...0ba

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg får ofte skikkelig vondt i magen, blir ekstra kvalm og uvel, holder på å kaste opp og noen ganger kommer det opp noe, får innmari hjertebank. Det eneste som hjelper er å gå ordentlig på do nummer to. En halv time etter det er jeg bedre. Men jeg får ikke gått på do nummer to selv om jeg vil det. Er dette vanlig? Hva heter dette?

Forstoppelse? 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Forstoppelse? 

Men er sånn ofte. Jeg sliter med diaré også om hverandre. Enten det ene eller det andre.

Men får man så mye fysiske symptomer i fire timer før man fått gått ordentlig på do? Jeg blir også fryktelig varm og kald om hverandre. Føler som anfall av noe slag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men er sånn ofte. Jeg sliter med diaré også om hverandre. Enten det ene eller det andre.

Men får man så mye fysiske symptomer i fire timer før man fått gått ordentlig på do? Jeg blir også fryktelig varm og kald om hverandre. Føler som anfall av noe slag.

Hvis du har mye stress i kroppen så kan det gå i magen og gjøre deg kvalm. 

Anonymkode: 0d374...b08

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er mye plaget med smerter i magen og tror det har med fordøyelsen å gjøre. 

Ok, nei det vet jeg ikke hva er men kan få symptomer fra fordøyelsen. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

PMS? Mensen? Gravid? Angst? Omgangsyke? Matallergi? Du spiser ikke nok? Laktoseintoleranse? Fordøyelsen? Magesyre problemer for mye eller for lite? IBS? 

Endret av Krisebærblomsten
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nervøs mage?

Anonymkode: cd698...620

Skrevet

Jeg er laktoseintolerent, og har det som deg dersom jeg inntar mat med melk, rømme eller fløte. Jeg tåler fast, hvit ost og smør, men noen laktoseintolerente tåler heller ikke dette. Jeg holder meg også unna lys sjokolade.

Prøv deg uten meieriprodukter et par uker og se om du blir bedre. Dersom dette ikke gir endring kan du prøve to uker uten brød eller annen gluteninnholdig mat, og se om det gir bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...