AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Jeg får ofte skikkelig vondt i magen, blir ekstra kvalm og uvel, holder på å kaste opp og noen ganger kommer det opp noe, får innmari hjertebank. Det eneste som hjelper er å gå ordentlig på do nummer to. En halv time etter det er jeg bedre. Men jeg får ikke gått på do nummer to selv om jeg vil det. Er dette vanlig? Hva heter dette? Anonymkode: 8749a...0ba 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg får ofte skikkelig vondt i magen, blir ekstra kvalm og uvel, holder på å kaste opp og noen ganger kommer det opp noe, får innmari hjertebank. Det eneste som hjelper er å gå ordentlig på do nummer to. En halv time etter det er jeg bedre. Men jeg får ikke gått på do nummer to selv om jeg vil det. Er dette vanlig? Hva heter dette? Anonymkode: 8749a...0ba Forstoppelse? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar stjernestøv skrev (2 minutter siden): Forstoppelse? Men er sånn ofte. Jeg sliter med diaré også om hverandre. Enten det ene eller det andre. Men får man så mye fysiske symptomer i fire timer før man fått gått ordentlig på do? Jeg blir også fryktelig varm og kald om hverandre. Føler som anfall av noe slag. Anonymkode: 8749a...0ba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men er sånn ofte. Jeg sliter med diaré også om hverandre. Enten det ene eller det andre. Men får man så mye fysiske symptomer i fire timer før man fått gått ordentlig på do? Jeg blir også fryktelig varm og kald om hverandre. Føler som anfall av noe slag. Anonymkode: 8749a...0ba Hvis du har mye stress i kroppen så kan det gå i magen og gjøre deg kvalm. Anonymkode: 0d374...b08 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men er sånn ofte. Jeg sliter med diaré også om hverandre. Enten det ene eller det andre. Men får man så mye fysiske symptomer i fire timer før man fått gått ordentlig på do? Jeg blir også fryktelig varm og kald om hverandre. Føler som anfall av noe slag. Anonymkode: 8749a...0ba Jeg er mye plaget med smerter i magen og tror det har med fordøyelsen å gjøre. Ok, nei det vet jeg ikke hva er men kan få symptomer fra fordøyelsen. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar (endret) PMS? Mensen? Gravid? Angst? Omgangsyke? Matallergi? Du spiser ikke nok? Laktoseintoleranse? Fordøyelsen? Magesyre problemer for mye eller for lite? IBS? Endret 23. februar av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg får ofte skikkelig vondt i magen, blir ekstra kvalm og uvel, holder på å kaste opp og noen ganger kommer det opp noe, får innmari hjertebank. Det eneste som hjelper er å gå ordentlig på do nummer to. En halv time etter det er jeg bedre. Men jeg får ikke gått på do nummer to selv om jeg vil det. Er dette vanlig? Hva heter dette? Anonymkode: 8749a...0ba Nervøs mage? Anonymkode: cd698...620 0 Siter
Kayia Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Jeg er laktoseintolerent, og har det som deg dersom jeg inntar mat med melk, rømme eller fløte. Jeg tåler fast, hvit ost og smør, men noen laktoseintolerente tåler heller ikke dette. Jeg holder meg også unna lys sjokolade. Prøv deg uten meieriprodukter et par uker og se om du blir bedre. Dersom dette ikke gir endring kan du prøve to uker uten brød eller annen gluteninnholdig mat, og se om det gir bedring. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Det blir kun sånn etter jeg har spist middag. Ikke etter frokost,lunch og kvelds. Det er bare bra at jeg spiser meieriprodukter fordi det er det eneste som får meg på do. Is er det beste for meg å spise. Anonymkode: 8749a...0ba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det blir kun sånn etter jeg har spist middag. Ikke etter frokost,lunch og kvelds. Det er bare bra at jeg spiser meieriprodukter fordi det er det eneste som får meg på do. Is er det beste for meg å spise. Anonymkode: 8749a...0ba Hvis det kun kommer etter du spiser middag så er jo det en veldig viktig ting å ta med i innlegget. Da må det jo være noe du spiser du ikke tåler. Ellers, hvis du har mye problemer med forstoppelse og smerter/kvalme så bør du oppsøke lege. Anonymkode: 0d374...b08 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvis det kun kommer etter du spiser middag så er jo det en veldig viktig ting å ta med i innlegget. Da må det jo være noe du spiser du ikke tåler. Ellers, hvis du har mye problemer med forstoppelse og smerter/kvalme så bør du oppsøke lege. Anonymkode: 0d374...b08 Men det er generelt alle middager. Og det gjør som regel vondt hver andre eller hver tredje dag. Anonymkode: 8749a...0ba 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Men det er generelt alle middager. Og det gjør som regel vondt hver andre eller hver tredje dag. Anonymkode: 8749a...0ba Jeg vil anbefale deg å skrive ned ALT du har med i middagene dine, inkl. hva du ev. steker maten i, og se om du finner et mønster etter noen uker. Tenk også over om det er noe som virker stressende på deg tidligere på dagen på akkurat de dagene du opplever smerten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.