AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Jeg føler jeg ikke hadde hatt slike problemer om jeg hadde følt meg elsket, ivaretatt og trygg. Men det er vanskelig, søvn. Anonymkode: 9ee8e...eb9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg føler jeg ikke hadde hatt slike problemer om jeg hadde følt meg elsket, ivaretatt og trygg. Men det er vanskelig, søvn. Anonymkode: 9ee8e...eb9 Er du deprimert? Bruker du sovemedisin? Anonymkode: 0a8c3...748 0 Siter
Vendi Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg føler jeg ikke hadde hatt slike problemer om jeg hadde følt meg elsket, ivaretatt og trygg. Men det er vanskelig, søvn. Anonymkode: 9ee8e...eb9 Noen kan ha nytte av vektdyne. Har det ikke selv, men ser for meg at man på en måte kan føle seg trygg når man kjenner en slik tyngde omslutte seg. Noen sier de sover godt med en slik dyne. 1 Siter
Everybody Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Vektdyne hjelper litt faktisk. Ikke placebo. 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Everybody skrev (14 minutter siden): Vektdyne hjelper litt faktisk. Ikke placebo. Jeg prøvde ut en vektdyne for mange år siden og den hjalp noe på uro. Fikk en vektdyne for noen år siden, men den var for tung for meg, så den fungerte ikke. 0 Siter
Glitter Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Jeg hadde ikke effekt av vektdyne. Men sover godt nå så trenger ikke det lenger. 0 Siter
Alba Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Ja det er umulig å få sove. Tankene tar helt overhånd. 0 Siter
FuglFøniks Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Når jeg sliter som mest med søvnen pga tankekjør så pleier det hjelpe å plugge i øreproppene å høre på en eller annet podkast. Da forsyrres egne tanker litt og det kan være nok til at jeg får et vindu til innsovning. Og fokuset på podkastens innhold alene kan være såpass slitsomt å følge med på at jeg sovner. Føler det er lettere å sovne til podkast enn musikk for eksempel. Regner med det er fordi tankene lettere forstyrres når det er noe jeg «må følge med på». Da blir hvertfall jeg trøtt. Enda så motsigende det kunne høres ut 🤷♀️ 0 Siter
FuglFøniks Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Vektdyne har jeg aldri prøvd. Kanskje det burde forsøkes 👍 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars (endret) Ja jeg har for helvete ikke fått sove på flere netter!! altså jeg sovner men da 1 times tid så bare våkner jeg igjen! Og jeg hadde en grei rytme der jeg la meg 23.30 ish. Men jeg begynner å våkne. Så er jeg trett deler av dagen, sover ikke, lys våken når jeg skal legge meg! Hvorfor fungerer hjernen sånn? jeg HATER søvn! Det er et irriterende biologisk behov. Det er enda en upraktisk biologisk ting som bare ødelegger livet! vurderer nesten å kjøpe på cbd, som selges lovlig her, men man får dessverre ikke kjøpt i en liten nok mengde til at det blir tomt før jeg skal tilbake til norge. Dritt myndigheter med dritt reglene sine, som på toppen av alt skal gjøre alle liv vanskeligere. Du skjønner, vi er en annen art i det vi passerer en landegrense, ting er forbudt fordi da reagerer vi plutselig annerledes på ting. Jeg kan ta den med likevel, de skal sikkert bare ha litt penger (som de alltid skal) om det blir oppdaget, får se på det som potensielt donasjon til tiggingen deres. Nei ikke mas om melatonin, det får jeg hangover følelse av. Endret 8. mars av UtakknemligDiva 0 Siter
At det var... Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars On 2/24/2026 at 8:06 PM, AnonymBruker said: Jeg føler jeg ikke hadde hatt slike problemer om jeg hadde følt meg elsket, ivaretatt og trygg. Men det er vanskelig, søvn. Anonymkode: 9ee8e...eb9 Jeg har ikke noe behov for å føle meg elsket og ivarertatt. Sover glatt 12 timer i døgnet. 0 Siter
munchin Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 24.2.2026 den 20.06): Jeg føler jeg ikke hadde hatt slike problemer om jeg hadde følt meg elsket, ivaretatt og trygg. Men det er vanskelig, søvn. Anonymkode: 9ee8e...eb9 Jeg sover også dårlig og oppstykket. Bruker Imovane. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.