AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Hvor skadelig er serumspeil litium på 1,2? Anonymkode: bdfb9...197 0 Siter
nachnoo Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Ikke skadelig, men du har lite å gå på før det blir skadelig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvor skadelig er serumspeil litium på 1,2? Anonymkode: bdfb9...197 Hvilken dosering gir et slikt speil? Anonymkode: 016a0...03f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar nachnoo skrev (22 minutter siden): Ikke skadelig, men du har lite å gå på før det blir skadelig. Ok, det er jeg veldig glad for. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvilken dosering gir et slikt speil? Anonymkode: 016a0...03f Det tror jeg er veldig individuelt, men for meg var det 125 mg i tillegg til at jeg spiste og drakk lite. Anonymkode: bdfb9...197 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar nachnoo skrev (1 time siden): Ikke skadelig, men du har lite å gå på før det blir skadelig. Hvorfor blir det skadelig? Anonymkode: 0d471...186 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.