psykedeliker Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg forstår det slik at de leser tidligere notater og bruker 15 min på å konkludere. Skriv at du trekker tilbake all informasjon og alle samtykker du tidligere har gitt, og at du ikke tillater at tidligere journalnotater legges til grunn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar psykedeliker skrev (26 minutter siden): Skriv at du trekker tilbake all informasjon og alle samtykker du tidligere har gitt, og at du ikke tillater at tidligere journalnotater legges til grunn. Går det an? 1 Siter
psykedeliker Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar stjernestøv skrev (10 minutter siden): Går det an? Selvfølgelig går det an, på samme måte som man kan trekke tilbake utsagn i politiavhør. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar psykedeliker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig går det an, på samme måte som man kan trekke tilbake utsagn i politiavhør. Ok da burde de jo fjerne min diagnose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.