Gå til innhold

stille som døden


Gjest ensomheten

Anbefalte innlegg

Gjest ensomheten

nå ville jeg gjort hva som helst for en gooood lang klem,en å holde rundt,en som viser at en bryr seg.Men her er det tomt...og kaldt.skal snart opp i en stor tom seng.

Akkurat nå ønsker jeg meg en å ligge inntil i den sengen...men nei,samme hvor mye jeg ønsker det så skjer det ikke.

Savner en som kan tre støttende til når det trengs,når alt går til hel.... som i dag.

Jeg savner kameraten min,han tok livet sitt for snart 4 år siden,jeg forstår fremdeles ikke hvorfor...hvorfor akkurat han.Ikke engang et hade på en lapp...bare masse spørsmål som jeg aldri får svar på.

Mannfolk..ikke kan en leve meeed de og ikke uten de..forholdene mine er et kapittel for seg selv.Enten så er de utro eller så driter de i alle andre enn seg selv,og jeg blir bare utnyttet fordi jeg gjør ALT for de jeg er glad i..trodde det var meningen jeg..men nå har jeg vel kanskje lært til neste gang,kanskje.

Når skal jeg få det jeg ønsker meg mest?Å være "lykkelig" og slippe å tenke og gruble,finne en jeg kan dele alt med.

kanskje jeg ikke fortjener det,rett og slett...kanskje en må gjøre seg fortjent til alt en ønsker seg.

ikke vet jeg,,eneste jeg vet er at jeg føler meg sinnsykt ensom...

Har ungen min...som jeg forguder,gjør alt for barnet mitt.Lever for barnet mitt.Driter i alt bare hun har det bra...men ¨på kveldene når hun har lagt seg så kommer ensomheten...og tankene.

Hva skal det bli til med meg?Føler meg totalt misslykka,ubrukelig,og verdiløs...

Tygd og spytta ut...

huff dette ble rotete..akkuat som jeg føler meg...rotete.

Hva gjør folk for å komme seg dit en vil?Må man slite sånn til siste pust i livet?

Føler jeg ikke har oppnådd en dritt...utenom jenta mi...henne kunne jeg ikke levd foruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ensomheten! :)

Vel, kan ikke gjøre så mye med problemene dine her jeg sitter, men du kan iallefall få en god og varm nettklem! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...