AnonymBruker Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Angst gjør meg til en tilskuer til min egen kropp. Jeg kan ikke styre den, så hva faen er poenget med å plages med angst? Evolusjonen har tatt feil, når angst er utbredt. Hvorfor har noen sterk angst, det er jo sykt mot sin hensikt. Angsten gjør situasjoner man lett kunne takle helt umulige. Det er ingenting å frykte enn frykten selv sier de, men frykt er jo det verste. Anonymkode: 53b25...55f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Angst gjør meg til en tilskuer til min egen kropp. Jeg kan ikke styre den, så hva faen er poenget med å plages med angst? Evolusjonen har tatt feil, når angst er utbredt. Hvorfor har noen sterk angst, det er jo sykt mot sin hensikt. Angsten gjør situasjoner man lett kunne takle helt umulige. Det er ingenting å frykte enn frykten selv sier de, men frykt er jo det verste. Anonymkode: 53b25...55f Får du hjelp? Anonymkode: ef96d...f1c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Får du hjelp? Anonymkode: ef96d...f1c Nei. Jeg tror ikke det er noe å gjøre med det. Jeg gikk på DPS i mange år for lenge siden for psykoselidelse. Anonymkode: 53b25...55f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror ikke det er noe å gjøre med det. Anonymkode: 53b25...55f Men dette stemmer jo ikke. Det er mange som har fått hjelp med angstproblematikk. Anonymkode: 9ba4d...c26 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men dette stemmer jo ikke. Det er mange som har fått hjelp med angstproblematikk. Anonymkode: 9ba4d...c26 Jeg har ikke fått det. Anonymkode: 53b25...55f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke fått det. Anonymkode: 53b25...55f Har du bedt om det? Har du fulgt rådene og brukt verktøyene du har fått? Anonymkode: 9ba4d...c26 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.