AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Jeg er innlagt på psykiatrisk nå og har valgt å holde rommet fordi det er vanskeligere for meg å sitte i stuen enn å være på rommet (pga folk pga jeg bryr meg så mye om hva andre tenker om meg osv). Men nå etter en uke begynner jeg å bli veldig rastløs. Har utgang med følge så kan ikke gå ut på tur som jeg vil heller. Noen tips til meg? Anonymkode: 130ba...f94 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er innlagt på psykiatrisk nå og har valgt å holde rommet fordi det er vanskeligere for meg å sitte i stuen enn å være på rommet (pga folk pga jeg bryr meg så mye om hva andre tenker om meg osv). Men nå etter en uke begynner jeg å bli veldig rastløs. Har utgang med følge så kan ikke gå ut på tur som jeg vil heller. Noen tips til meg? Anonymkode: 130ba...f94 Har de treningsrom om det er på DPS? Anonymkode: 7f224...751 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har de treningsrom om det er på DPS? Anonymkode: 7f224...751 Det var et godt tips, takk. Anonymkode: 130ba...f94 0 Siter
krøll9 Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er innlagt på psykiatrisk nå og har valgt å holde rommet fordi det er vanskeligere for meg å sitte i stuen enn å være på rommet (pga folk pga jeg bryr meg så mye om hva andre tenker om meg osv). Men nå etter en uke begynner jeg å bli veldig rastløs. Har utgang med følge så kan ikke gå ut på tur som jeg vil heller. Noen tips til meg? Anonymkode: 130ba...f94 Kanskje det er lurt å prøve på en tur eller to med følge slik at det etterhvert blir mer sannsynlig at du vil få utgang uten følge også, dersom du skal være der en stund? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars krøll9 skrev (8 timer siden): Kanskje det er lurt å prøve på en tur eller to med følge slik at det etterhvert blir mer sannsynlig at du vil få utgang uten følge også, dersom du skal være der en stund? Ja, jeg har gått et par turer med følge Anonymkode: 130ba...f94 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.