AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Hvordan gikk det for deg isåfall? Jeg spør fordi jeg har sendt mail om et tema som opptar meg (til privat behandler). Og nå angrer jeg litt og lurer på hvordan det vil bli mottatt. Anonymkode: a2c90...899 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Sikkert helt greit. Min behandler sa at jeg kunne kontakte henne utenom timene også om det var noe, og jeg har kontakt med henne på Whatsapp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Drømmeautomat skrev (4 minutter siden): Sikkert helt greit. Min behandler sa at jeg kunne kontakte henne utenom timene også om det var noe, og jeg har kontakt med henne på Whatsapp. Det er fint at hun sier /er åpen for kontakt om det skulle være noe.Da er du heldig. Anonymkode: a2c90...899 0 Siter
Glitter Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jeg ringte min behandler regelmessig i mellom innleggelsene. Det var et tilbud jeg hadde for å prøve å legges mindre inn. Om det hjalp var en annen sak. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Glitter skrev (26 minutter siden): Jeg ringte min behandler regelmessig i mellom innleggelsene. Det var et tilbud jeg hadde for å prøve å legges mindre inn. Om det hjalp var en annen sak. Kan jeg spørre om hva du ville dele/diskutere? Opplevd smerte? Anonymkode: a2c90...899 0 Siter
Glitter Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan jeg spørre om hva du ville dele/diskutere? Opplevd smerte? Anonymkode: a2c90...899 Alt mulig av ting jeg slet med. Depresjon, selvmordstanker, hypomanisk tilstand osv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Glitter skrev (15 minutter siden): Alt mulig av ting jeg slet med. Depresjon, selvmordstanker, hypomanisk tilstand osv. Jeg synes at det var fint at du fikk muligheten til å ta kontakt imellom timene. Anonymkode: a2c90...899 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars jeg har en avtale om at jeg skal ringe hvis jeg har flere dager på rad hvor jeg sover dårlig. Dette er for å unngå at det krasjer og heller sette inn tiltak for å unngå at det går for langt. har blitt enige om hvor mange netter fordi jeg vanligvis venter litt for lenge før jeg evt ringer. Kan også ringe hvis det av andre grunner blir behov før neste time. Anonymkode: d9f5b...b39 0 Siter
Glitter Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes at det var fint at du fikk muligheten til å ta kontakt imellom timene. Anonymkode: a2c90...899 Ja det var fint. Men jeg tror ikke det hjalp på å redusere innleggelsene og jeg ble vant til å ha den krykken hver gang noe var litt vanskelig. Ble veldig avhengig av henne. Akkurat det var ikke så bra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): jeg har en avtale om at jeg skal ringe hvis jeg har flere dager på rad hvor jeg sover dårlig. Dette er for å unngå at det krasjer og heller sette inn tiltak for å unngå at det går for langt. har blitt enige om hvor mange netter fordi jeg vanligvis venter litt for lenge før jeg evt ringer. Kan også ringe hvis det av andre grunner blir behov før neste time. Anonymkode: d9f5b...b39 Så fint! Dps? Anonymkode: a2c90...899 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Glitter skrev (16 minutter siden): Ja det var fint. Men jeg tror ikke det hjalp på å redusere innleggelsene og jeg ble vant til å ha den krykken hver gang noe var litt vanskelig. Ble veldig avhengig av henne. Akkurat det var ikke så bra. Sa du det til henne? At du opplevde deg avhengig? Tror du hun skjønte det? Anonymkode: a2c90...899 0 Siter
Glitter Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sa du det til henne? At du opplevde deg avhengig? Tror du hun skjønte det? Anonymkode: a2c90...899 Ja hun visste det. Det var noe vi pratet om innimellom og da hun skulle bytte jobb etter over fem år så forberedte hun meg på det i god tid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Glitter skrev (1 minutt siden): Ja hun visste det. Det var noe vi pratet om innimellom og da hun skulle bytte jobb etter over fem år så forberedte hun meg på det i god tid. Bra at dere pratet om det! Er det vanlig for deg å knytte deg til noen litt ekstra? Som i en hjelper-rolle. Anonymkode: a2c90...899 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så fint! Dps? Anonymkode: a2c90...899 Dps ja 😊 Anonymkode: d9f5b...b39 0 Siter
Glitter Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bra at dere pratet om det! Er det vanlig for deg å knytte deg til noen litt ekstra? Som i en hjelper-rolle. Anonymkode: a2c90...899 Ja. Det har skjedd tre ganger at jeg har knyttet meg til noen i en hjelper-rolle. Er ikke knyttet til noen nå og det er bedre for meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Glitter skrev (29 minutter siden): Ja. Det har skjedd tre ganger at jeg har knyttet meg til noen i en hjelper-rolle. Er ikke knyttet til noen nå og det er bedre for meg. Jeg knyttet meg veldig til min tidligere behandler. Er det normalt? Anonymkode: a2c90...899 0 Siter
Glitter Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg knyttet meg veldig til min tidligere behandler. Er det normalt? Anonymkode: a2c90...899 For noen er det vel det. Jeg hadde avhengig personlighetsforstyrrelse så jeg knyttet meg lett til enkelte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Glitter skrev (4 minutter siden): For noen er det vel det. Jeg hadde avhengig personlighetsforstyrrelse så jeg knyttet meg lett til enkelte. Jeg forstår. Skammer du deg over det? Jeg skammer meg veldig selv om behandler ikke vet fullt ut at jeg knyttet meg så mye som jeg gjorde. Anonymkode: a2c90...899 0 Siter
Glitter Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg forstår. Skammer du deg over det? Jeg skammer meg veldig selv om behandler ikke vet fullt ut at jeg knyttet meg så mye som jeg gjorde. Anonymkode: a2c90...899 Nææ. Egentlig ikke. Kunne jo ikke noe for det. Det trenger du ikke skamme deg over. Det er mange som opplever det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Glitter skrev (2 minutter siden): Nææ. Egentlig ikke. Kunne jo ikke noe for det. Det trenger du ikke skamme deg over. Det er mange som opplever det. Takk. Anonymkode: a2c90...899 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.