Gå til innhold

SFO Oslo


Dorthe

Anbefalte innlegg

Hvor mye betaler dere for barnet deres på SFO?

Minstemann skal begynne på skolen til høsten og jeg har fått beskjed om at SFO koster 1200 kr. Det er jo 450 kr mer enn barnehagen.

Tidligere var jo fritidsordningen mye billigere enn barnehagen. Dessuten er det jo færre ansatte pr barn der også så det synes jeg var veldig dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det har noe med at SFO-er nå er statlige. Før gikk de gjennom bydelen.

En full barnehageplass koster jo 3000 - 4000 kroner. Men kanskje du hadde inntektsreduksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har noe med at SFO-er nå er statlige. Før gikk de gjennom bydelen.

En full barnehageplass koster jo 3000 - 4000 kroner. Men kanskje du hadde inntektsreduksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi var på foreldremøte på skolen igår, ang skolestart til høsten. Der fikk vi skjema til SFO-og det koster 1502.- 5/d. pr uke og så 1210.- 4/d, 902,- 3/d og 677.- for 2/d

Vi bor i Bærum i Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En full barnehageplass koster jo 3000 - 4000 kroner. Men kanskje du hadde inntektsreduksjon?

Jeg er alene med omsorgen for nå 2 barn og går på uføretrygd så jeg betaler bare 750 kr i barnehageavgift. Her hvor vi bor går alle barna i barnehagen eller SFO så det vil være et problem å ha ham hjemme da han ikke vil ha noen å leke med. Dessuten er jeg ganske opptatt med trening og behandling nesten hver dag og det er jo ikke alle steder jeg kan ta ham med. Han er også en ganske aktiv unge noe jeg ikke kan følge med på rent fysisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er alene med omsorgen for nå 2 barn og går på uføretrygd så jeg betaler bare 750 kr i barnehageavgift. Her hvor vi bor går alle barna i barnehagen eller SFO så det vil være et problem å ha ham hjemme da han ikke vil ha noen å leke med. Dessuten er jeg ganske opptatt med trening og behandling nesten hver dag og det er jo ikke alle steder jeg kan ta ham med. Han er også en ganske aktiv unge noe jeg ikke kan følge med på rent fysisk.

Tror du skal ha støtte fra trygdekontoret for barnetilsyn også når det gjelder sfo. Men det er klart det blir dyrere uansett for deg. Spesielt hvis du har en i barnehage og en i sfo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal ha støtte fra trygdekontoret for barnetilsyn også når det gjelder sfo. Men det er klart det blir dyrere uansett for deg. Spesielt hvis du har en i barnehage og en i sfo.

Nei, siden jeg ikke jobber får jeg ikke barnetilsyn. Det er bare for enslige som jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...