AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jeg tror det er en og samme bruker som lager en masse tråder med spørsmål av svært privat karakter. Jeg vil oppfordre dere til å vurdere å være litt forsiktige med hva dere deler, særlig dere som svarer med nick. Dette gir meg en litt ubehagelig følelse, vi er mange som er sårbare her. Anonymkode: e1dd7...5d4 1 Siter
Vhanja Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jeg har merket det samme. Jeg nekter å utlevere en hel masse om meg selv under nick til noen som ikke en gang våger å spørre med eget brukernavn. Jeg forstår heller ikke hensikten, hvorfor er man interessert i alle disse tingene? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Vhanja skrev (1 minutt siden): Jeg har merket det samme. Jeg nekter å utlevere en hel masse om meg selv under nick til noen som ikke en gang våger å spørre med eget brukernavn. Jeg forstår heller ikke hensikten, hvorfor er man interessert i alle disse tingene? Underholdning? Anonymkode: 29d8c...652 1 Siter
Vhanja Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Underholdning? Anonymkode: 29d8c...652 Det høres nå litt trist ut, hvis det er hva man finner underholdende. Men hver sin lyst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Ja, jeg har reagert. Jeg synes det er slitsomt. Det gir meg ingen dårlige vibber (alle er anonyme) men det kan vel heller være andre grunner. Uansett er det slitsomt, blir litt spammete. Elsker spørsmål og nye tråder, men ikke kun spørsmål og så ingenting mer. Som om jeg skal utlevere mitt innerste uten at trådstarter sier et ord. Anonymkode: 3b38f...3de 1 Siter
Fru2020 Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jeg er nå i en sånn tråd. Jeg tenker at kanskje er det noen som har verdi av å lese det som blir diskutert. Ikke nødvendigvis den anonyme brukeren, men andre. Jeg er egentlig ikke så sårbar når det kommer til slikt så jeg tenker det går helt greit. 2 Siter
Sakura Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars (endret) Mange anonymbruker her. Hva er vitsen? Endret 2. mars av Krisebærblomsten 1 Siter
Sakura Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars (endret) Til dere som tar opp helle tiden selvmord og selvmordsforsøk eller andre psykiske plager i live, ikke lett etter hjelpen i dette forum. Ingen her er lege eller psykolog. Endret 2. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Hvilken tråder og innlegg mener du? Anonymkode: 12e5a...5b5 0 Siter
ISW Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Krisebærblomsten skrev (7 timer siden): Ingen her er lege eller psykolog Kjenner du alle her inne siden du angivelig vet dette? 0 Siter
Glitter Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Fru2020 skrev (8 timer siden): Jeg er nå i en sånn tråd. Jeg tenker at kanskje er det noen som har verdi av å lese det som blir diskutert. Ikke nødvendigvis den anonyme brukeren, men andre. Jeg er egentlig ikke så sårbar når det kommer til slikt så jeg tenker det går helt greit. Enig i dette. Jeg blir ikke sårbar av å svare på de spørsmålene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.