Gå til innhold

Tråder med en endeløs rekke spørsmål fra anonym bruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er en og samme bruker som lager en masse tråder med spørsmål av svært privat karakter. Jeg vil oppfordre dere til å vurdere å være litt forsiktige med hva dere deler, særlig dere som svarer med nick. Dette gir meg en litt ubehagelig følelse, vi er mange som er sårbare her. 

Anonymkode: e1dd7...5d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har merket det samme. Jeg nekter å utlevere en hel masse om meg selv under nick til noen som ikke en gang våger å spørre med eget brukernavn. 

Jeg forstår heller ikke hensikten, hvorfor er man interessert i alle disse tingene?

AnonymBruker
Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg har merket det samme. Jeg nekter å utlevere en hel masse om meg selv under nick til noen som ikke en gang våger å spørre med eget brukernavn. 

Jeg forstår heller ikke hensikten, hvorfor er man interessert i alle disse tingene?

Underholdning?

Anonymkode: 29d8c...652

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Underholdning?

Anonymkode: 29d8c...652

Det høres nå litt trist ut, hvis det er hva man finner underholdende. Men hver sin lyst. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har reagert. Jeg synes det er slitsomt. Det gir meg ingen dårlige vibber (alle er anonyme) men det kan vel heller være andre grunner. Uansett er det slitsomt, blir litt spammete. Elsker spørsmål og nye tråder, men ikke kun spørsmål og så ingenting mer. Som om jeg skal utlevere mitt innerste uten at trådstarter sier et ord.

Anonymkode: 3b38f...3de

Fru2020
Skrevet

Jeg er nå i en sånn tråd. Jeg tenker at kanskje er det noen som har verdi av å lese det som blir diskutert. Ikke nødvendigvis den anonyme brukeren, men andre.

Jeg er egentlig ikke så sårbar når det kommer til slikt så jeg tenker det går helt greit.

Skrevet (endret)

Mange anonymbruker her. Hva er vitsen? 

Endret av Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Til dere som tar opp helle tiden selvmord og selvmordsforsøk eller andre psykiske plager i live, ikke lett etter hjelpen i dette forum. Ingen her er lege eller psykolog. 

Endret av Krisebærblomsten
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken tråder og innlegg mener du?

Anonymkode: 12e5a...5b5

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (7 timer siden):

Ingen her er lege eller psykolog

Kjenner du alle her inne siden du angivelig vet dette?

Glitter
Skrevet
Fru2020 skrev (8 timer siden):

Jeg er nå i en sånn tråd. Jeg tenker at kanskje er det noen som har verdi av å lese det som blir diskutert. Ikke nødvendigvis den anonyme brukeren, men andre.

Jeg er egentlig ikke så sårbar når det kommer til slikt så jeg tenker det går helt greit.

Enig i dette. Jeg blir ikke sårbar av å svare på de spørsmålene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...