AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars En venninne fortalte at behandleren hennes hadde sendt en sms med en hjerteemoji. Er dette vanlig/innafor? Anonymkode: 60feb...e4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En venninne fortalte at behandleren hennes hadde sendt en sms med en hjerteemoji. Er dette vanlig/innafor? Anonymkode: 60feb...e4b Nei, det er ikke vanlig verken å få SMS eller sms med hjerteemoji fra behandler. Uprofesjonelt! Anonymkode: 4adaa...229 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det er ikke vanlig verken å få SMS eller sms med hjerteemoji fra behandler. Uprofesjonelt! Anonymkode: 4adaa...229 Ja, det var en melding med også, som svar på noe venninnen min ga beskjed om, ikke bare hjerteemoji. Anonymkode: 60feb...e4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det var en melding med også, som svar på noe venninnen min ga beskjed om, ikke bare hjerteemoji. Anonymkode: 60feb...e4b Er det snakk om DPS eller privat behandler? Anonymkode: 4adaa...229 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det snakk om DPS eller privat behandler? Anonymkode: 4adaa...229 Privat med refusjon Anonymkode: 60feb...e4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Privat med refusjon Anonymkode: 60feb...e4b Kanskje en ung behandler? Anonymkode: 4adaa...229 0 Siter
ISW Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Kontekst betyr noe. Får man bare uoppfordret et hjerte synes jeg det er annerledes enn f.eks «ta vare på deg selv til vi sees ❤️» 5 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Je forstår ikke problemet Anonymkode: ce773...389 0 Siter
Glitter Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Kan være en ung behandler hvor det er mer vanlig å bruke emoji i meldinger. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Jeg ser ikke problemet. Jeg sender hjerter til alle omtrent. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Et hjerte betyr ikke noe mer enn en hyggelig tilbakemelding. I stedet for et smil, liksom. Anonymkode: ebdb1...807 0 Siter
Grendel Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Jeg synes det er litt upassende og rart, men det har blitt helt vanlig selv i profesjonell sammenheng. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Syns det hadde vært litt rart hvis jeg hadde fått hjerte, får smilefjes og tommel opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.