Seroxat Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Hei. Jeg har gått på 10 mg Brintellix siden desember sammen med 2.5 mg Olianzapine. I hele den perioden har jeg hatt null matlyst og jeg sliter med å få i meg mat. Er det andre som har opplevd/ opplever det❤️? Setter pris på tilbakemeldinger. 0 Siter
Glitter Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Jeg bruker også 10 mg, men har ikke merket noe på matlysten. Men jeg bruker Xeplion også og den kan gi økt matlyst. Så kanskje de nuller hverandre ut. 0 Siter
Seroxat Skrevet 3. mars Forfatter Skrevet 3. mars (endret) Jeg forstår ❤️ Jeg tar 2.5 mg Olianzapine også så den bør jo veie opp for Brintellix når det gjelder matlyst, men det gjør den ikke. Er du fornøyd med Brintellix? Hjelper den for det du sliter med? Takk for tilbakemelding 🎈 Endret 3. mars av Seroxat 0 Siter
Glitter Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Seroxat skrev (16 minutter siden): Jeg forstår ❤️ Jeg tar 2.5 mg Olianzapine også så den bør jo veie opp for Brintellix når det gjelder matlyst, men det gjør den ikke. Er du fornøyd med Brintellix? Hjelper den for det du sliter med? Takk for tilbakemelding 🎈 Jeg synes det virker som den hjelper. Jeg sluttet på Litium og begynte på Brintellix samtidig og foreløpig 1,5 mnd senere har jeg fortsatt ikke blitt deprimert. Har du gått mye ned i vekt? 0 Siter
Seroxat Skrevet 4. mars Forfatter Skrevet 4. mars (endret) Jeg forstår ❤️ Godt å høre at Brintellix fungerer for deg. Jeg økte fra 10 mg til 15 mg i dag. Føler ikke at 10 mg var nok til å ta depresjonen. Jeg har gått ned 4 kg. Endret 4. mars av Seroxat 0 Siter
Glitter Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Seroxat skrev (25 minutter siden): Jeg forstår ❤️ Godt å høre at Brintellix fungerer for deg. Jeg økte fra 10 mg til 15 mg i dag. Føler ikke at 10 mg var nok til å ta depresjonen. Jeg har gått ned 4 kg. Hvis du er overvektig fra før av så gjør det ikke så mye at du går ned i vekt. Vil tro matlysten vil stabilisere seg etter hvert. Hvis vektnedgang ikke er ønskelig så kan du kjøpe næringsdrikker på apoteket eller kjøre på med smoothie, nøtter, avokado, gresk yoghurt. Ting som er lett å få ned og som har mye kalorier i seg. 0 Siter
Seroxat Skrevet 4. mars Forfatter Skrevet 4. mars (endret) Glitter skrev (2 timer siden): Hvis du er overvektig fra før av så gjør det ikke så mye at du går ned i vekt. Vil tro matlysten vil stabilisere seg etter hvert. Hvis vektnedgang ikke er ønskelig så kan du kjøpe næringsdrikker på apoteket eller kjøre på med smoothie, nøtter, avokado, gresk yoghurt. Ting som er lett å få ned og som har mye kalorier i seg. Takk for tilbakemelding og tips ❤️ Jeg måtte øke til 15 mg i dag da jeg følte at 10 mg ikke var nok for depresjonen. Endret 4. mars av Seroxat 0 Siter
Glitter Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Seroxat skrev (4 minutter siden): Takk for tilbakemelding og tips ❤️ Jeg måtte øke til 15 mg i dag da jeg følte at 10 mg ikke var nok for depresjonen. Skjønner. Håper det vil hjelpe deg. 0 Siter
Seroxat Skrevet 4. mars Forfatter Skrevet 4. mars Glitter skrev (1 minutt siden): Skjønner. Håper det vil hjelpe deg. Takk for omtanken ❤️ Det håper jeg også 🙏 Jeg skal i gang med traumebehandling snart. Jeg har ikke hatt noen følelser på 2 1/2 år og matlysten har også vært fraværende uavhengig av hvilken antidepressiva jeg har gått på. 0 Siter
Glitter Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Seroxat skrev (3 minutter siden): Takk for omtanken ❤️ Det håper jeg også 🙏 Jeg skal i gang med traumebehandling snart. Jeg har ikke hatt noen følelser på 2 1/2 år og matlysten har også vært fraværende uavhengig av hvilken antidepressiva jeg har gått på. Okei. Det er jo ikke noe særlig. Den bivirkningen har jeg aldri fått. 0 Siter
Seroxat Skrevet 4. mars Forfatter Skrevet 4. mars Glitter skrev (9 minutter siden): Okei. Det er jo ikke noe særlig. Den bivirkningen har jeg aldri fått. Det er ikke noe særlig. Jeg har glemt hvordan det er å føle.Jeg synes det er rart at jeg får den bivikningen med alle de antidepressiva jeg har prøvd. Nå sist Cipralex, som er kjent for å gi økt matlyst. 0 Siter
Glitter Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Seroxat skrev (Akkurat nå): Det er ikke noe særlig. Jeg har glemt hvordan det er å føle.Jeg synes det er rart at jeg får den bivikningen med alle de antidepressiva jeg har prøvd. Nå sist Cipralex, som er kjent for å gi økt matlyst. Det er litt merkelig. Ikke noe særlig nei. 0 Siter
Seroxat Skrevet 4. mars Forfatter Skrevet 4. mars Ja, veldig rart. Hva føler du at Brintellix gjør for deg❤️? Og hva slags bivirkninger har du? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Seroxat skrev (1 minutt siden): Ja, veldig rart. Hva føler du at Brintellix gjør for deg❤️? Og hva slags bivirkninger har du? De gjorde ingenting for meg og fikk diare som bivirkning. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Seroxat skrev (4 minutter siden): Jeg forstår ❤️ Tar du antidepressiva nå? Nei jeg tar ikke det, tror det er kronisk med meg og blir ikke bedre. 0 Siter
Seroxat Skrevet 4. mars Forfatter Skrevet 4. mars (endret) stjernestøv skrev (38 minutter siden): Nei jeg tar ikke det, tror det er kronisk med meg og blir ikke bedre. Jeg forstår ❤️ Det høres veldig slitsomt ut ❤️ Er det depresjon du sliter med? Endret 4. mars av Seroxat 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Seroxat skrev (2 minutter siden): Jeg forstår ❤️ Det høres veldig slitsomt ut ❤️ Er det depresjon du sliter med? Takk ❤️ Skjønner ikke hva det er jeg sliter med i grunn. 0 Siter
Seroxat Skrevet 4. mars Forfatter Skrevet 4. mars stjernestøv skrev (2 timer siden): Takk ❤️ Skjønner ikke hva det er jeg sliter med i grunn. Bare hyggelig det ❤️ Det høres slitsomt ut å ikke vite hva man sliter med❤️ Hva slags symptomer har du da? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Seroxat skrev (12 timer siden): Bare hyggelig det ❤️ Det høres slitsomt ut å ikke vite hva man sliter med❤️ Hva slags symptomer har du da? Ja, enkelt fortalt virker det som negative symptomer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.