AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Må det være en spesiell hendelse som har skjedd for å få hjelp? Anonymkode: f30b6...695 0 Siter
Vendi Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Erfaringen min er at man må være i krise. Men vet det er ulikt avhengig av hvor man tilhører. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars 1 hour ago, AnonymBruker said: Må det være en spesiell hendelse som har skjedd for å få hjelp? Anonymkode: f30b6...695 Man må jo ha en grunn for å være dårlig. Hvis du ikke en gang vet hvorfor du er dårlig så burde du prøve å tenke litt. Anonymkode: 03eef...b25 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man må jo ha en grunn for å være dårlig. Hvis du ikke en gang vet hvorfor du er dårlig så burde du prøve å tenke litt. Anonymkode: 03eef...b25 Jeg har moderat til alvorlig bipolar depresjon pluss angst. Men det har ikke skjedd en hendelse. Anonymkode: f30b6...695 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Man må jo ha en grunn for å være dårlig. Hvis du ikke en gang vet hvorfor du er dårlig så burde du prøve å tenke litt. Anonymkode: 03eef...b25 Nå lurer jeg veldig på ditt kunnskapsnivå om psykiske lidelser, vil du forklare påstanden din? Anonymkode: 9c83c...6e3 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Vendi skrev (8 timer siden): Erfaringen min er at man må være i krise. Men vet det er ulikt avhengig av hvor man tilhører. Er det krise når man har så mye psykisk smerte at en ikke vet hvor en skal gjøre av seg? Anonymkode: f30b6...695 0 Siter
Glitter Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Her er ambulant akutteam lagt ned. Men da jeg hadde de så tok jeg kontakt når jeg hadde veldig selvmordstanker og planer, pluss en gang jeg hadde panikkanfall i forbindelse med avrusning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Glitter skrev (7 minutter siden): Her er ambulant akutteam lagt ned. Men da jeg hadde de så tok jeg kontakt når jeg hadde veldig selvmordstanker og planer, pluss en gang jeg hadde panikkanfall i forbindelse med avrusning. Så synd at det er lagt ned! Da var det krise for deg iallefall, ja. Anonymkode: f30b6...695 0 Siter
Vendi Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det krise når man har så mye psykisk smerte at en ikke vet hvor en skal gjøre av seg? Anonymkode: f30b6...695 Her jeg bor må all kontakt med AAT skje etter henvisning fra lege. Legen tar en vurdering og ser om det er grunnlag for kontakt, eller ikke. Vet ikke hvordan det er der hvor du bor. Hvis du kan ta kontakt selv ville jeg ha ringt dem og forklart saken, så ser de om det er "ille nok" til å få time. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Vendi skrev (3 timer siden): Her jeg bor må all kontakt med AAT skje etter henvisning fra lege. Legen tar en vurdering og ser om det er grunnlag for kontakt, eller ikke. Vet ikke hvordan det er der hvor du bor. Hvis du kan ta kontakt selv ville jeg ha ringt dem og forklart saken, så ser de om det er "ille nok" til å få time. Såpass strengt og regulert ja! Anonymkode: f30b6...695 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.