Gå til innhold

Hvordan fungerer akutt ambulant team ved ditt DPS/sykehus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må det være en spesiell hendelse som har skjedd for å få hjelp?

Anonymkode: f30b6...695

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erfaringen min er at man må være i krise. Men vet det er ulikt avhengig av hvor man tilhører. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Må det være en spesiell hendelse som har skjedd for å få hjelp?

Man må jo ha en grunn for å være dårlig. Hvis du ikke en gang vet hvorfor du er dårlig så burde du prøve å tenke litt. 

Anonymkode: 03eef...b25

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Man må jo ha en grunn for å være dårlig. Hvis du ikke en gang vet hvorfor du er dårlig så burde du prøve å tenke litt. 

Jeg har moderat til alvorlig bipolar depresjon pluss angst. Men det har ikke skjedd en hendelse.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå lurer jeg veldig på ditt kunnskapsnivå om psykiske lidelser, vil du forklare påstanden din?

Anonymkode: 9c83c...6e3

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (8 timer siden):

Erfaringen min er at man må være i krise. Men vet det er ulikt avhengig av hvor man tilhører. 

Er det krise når man har så mye psykisk smerte at en ikke vet hvor en skal gjøre av seg?

Glitter
Skrevet

Her er ambulant akutteam lagt ned. 

Men da jeg hadde de så tok jeg kontakt når jeg hadde veldig selvmordstanker og planer, pluss en gang jeg hadde panikkanfall i forbindelse med avrusning. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (7 minutter siden):

Her er ambulant akutteam lagt ned. 

Men da jeg hadde de så tok jeg kontakt når jeg hadde veldig selvmordstanker og planer, pluss en gang jeg hadde panikkanfall i forbindelse med avrusning. 

Så synd at det er lagt ned! Da var det krise for deg iallefall, ja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det krise når man har så mye psykisk smerte at en ikke vet hvor en skal gjøre av seg?

Her jeg bor må all kontakt med AAT skje etter henvisning fra lege. Legen tar en vurdering og ser om det er grunnlag for kontakt, eller ikke. Vet ikke hvordan det er der hvor du bor. Hvis du kan ta kontakt selv ville jeg ha ringt dem og forklart saken, så ser de om det er "ille nok" til å få time. 

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (3 timer siden):

Her jeg bor må all kontakt med AAT skje etter henvisning fra lege. Legen tar en vurdering og ser om det er grunnlag for kontakt, eller ikke. Vet ikke hvordan det er der hvor du bor. Hvis du kan ta kontakt selv ville jeg ha ringt dem og forklart saken, så ser de om det er "ille nok" til å få time. 

Såpass strengt og regulert ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...