AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Er det noen som har brukt denne kombinasjonen? Jeg prøvde meg på kun Wellbutrin og da mistet jeg søvnen (i 5 uker). Psykiater mener at Remeron skal jevne ut/balansere dette med søvnmangel. Jeg leser av felleskatalogen at Remeron gir tretthet. Jeg strever med utmattelse. Bp2-depresjon. Jeg bruker Lutium. Venter på blodprøve-svar, men ca 0,7 i speil regner jeg med. Anonymkode: e453c...fbc 0 Siter
Livetsperle Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Jeg ville ikke gått med på å ta remeron nei mot søvn. Hvis du sliter med søvn få melatonin eller ta en allergi tab. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Livetsperle skrev (15 timer siden): Jeg ville ikke gått med på å ta remeron nei mot søvn. Hvis du sliter med søvn få melatonin eller ta en allergi tab. Kan du utdype? Remeron har fungert bra for meg for søvn. Ingen bivirkninger eller vektoppgang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.