Glitter Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Hvor lenge etter seponering av Litium står man i fare for å bli deprimert? Jeg går på Abilify, Xeplion og Brintellix nå og sluttet på Litium for 1,5 måneder siden og føler meg tvert imot bedre sånn mtp depresjon. Er jeg ute av skogen eller kan det fortsatt skje at jeg blir deprimert pga seponering? 0 Siter
Vendi Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Glitter skrev (3 timer siden): Hvor lenge etter seponering av Litium står man i fare for å bli deprimert? Jeg går på Abilify, Xeplion og Brintellix nå og sluttet på Litium for 1,5 måneder siden og føler meg tvert imot bedre sånn mtp depresjon. Er jeg ute av skogen eller kan det fortsatt skje at jeg blir deprimert pga seponering? Tror ikke det er noen tidsfrist på det? 0 Siter
Glitter Skrevet 5. mars Forfatter Skrevet 5. mars Vendi skrev (1 time siden): Tror ikke det er noen tidsfrist på det? ChatGPT sier at fra seks uker til tre måneder er det størst risiko. Stemmer det @nachnoo ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars 9 hours ago, Glitter said: Hvor lenge etter seponering av Litium står man i fare for å bli deprimert? Jeg går på Abilify, Xeplion og Brintellix nå og sluttet på Litium for 1,5 måneder siden og føler meg tvert imot bedre sånn mtp depresjon. Er jeg ute av skogen eller kan det fortsatt skje at jeg blir deprimert pga seponering? Hvorfor driver du å bytter på medisiner hele tiden? I mange år og fortsatt ikke bra? Anonymkode: 50786...699 0 Siter
Glitter Skrevet 5. mars Forfatter Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvorfor driver du å bytter på medisiner hele tiden? I mange år og fortsatt ikke bra? Anonymkode: 50786...699 Hele tiden? Jeg har gått på Litium i tre år. Sluttet med den fordi jeg tror det jeg går på nå er nok. Jeg er mye bedre enn jeg har vært selv om ikke alt er bra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Jeg mener å ha lest at tilbakefall kan skje innen et år eller senere, men jeg husker ikke helt hvor jeg leste det. Anonymkode: 1d6e7...1de 0 Siter
Glitter Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg mener å ha lest at tilbakefall kan skje innen et år eller senere, men jeg husker ikke helt hvor jeg leste det. Anonymkode: 1d6e7...1de Okei. Da er det jo lenge til jeg er ute av skogen. Det virker bare så fjernt å skulle bli deprimert nå. Har mye annet å tenke på, men er takknemlig for å ikke være deprimert for det er så vondt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Glitter skrev (7 minutter siden): Okei. Da er det jo lenge til jeg er ute av skogen. Det virker bare så fjernt å skulle bli deprimert nå. Har mye annet å tenke på, men er takknemlig for å ikke være deprimert for det er så vondt. Kanskje @nachnoo vet bedre? Anonymkode: 1d6e7...1de 0 Siter
Glitter Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje @nachnoo vet bedre? Anonymkode: 1d6e7...1de Ja kanskje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.