Gå til innhold

Kanskje det lar seg gjøre å ha det godt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glitter
Skrevet

Fin video. 

Jeg var før veldig negativ hele tiden. Var deprimert store deler av tiden og jeg så ingen framtid. Nå er jeg flinkere til å være i godt humør til tross for at jeg sliter med en del uvirkelighetsfølelse og manipulasjon fra universet, men jeg er ikke deprimert og klarer mange dager å være i nøytralt til godt humør. Det gir en ny ro å ikke alltid se mørkt på livet. Vil heller ha det slik jeg har det nå enn slik jeg hadde det før. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (7 timer siden):

Fin video. 

Jeg var før veldig negativ hele tiden. Var deprimert store deler av tiden og jeg så ingen framtid. Nå er jeg flinkere til å være i godt humør til tross for at jeg sliter med en del uvirkelighetsfølelse og manipulasjon fra universet, men jeg er ikke deprimert og klarer mange dager å være i nøytralt til godt humør. Det gir en ny ro å ikke alltid se mørkt på livet. Vil heller ha det slik jeg har det nå enn slik jeg hadde det før. 

Hvordan klarte du å endre dette?

Anonymkode: 3f93d...7c4

Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan klarte du å endre dette?

Anonymkode: 3f93d...7c4

Godt spørsmål. Noe har kommet av seg selv, blitt eldre. Noe har kommet av rett medisinering. Det har også hjulpet å bli rusfri såpass lenge at hjernen ikke er påvirket av rusens negative konsekvenser lenger. Også har jeg bare blitt mer stabil og fått mindre tungsinn. Har jo enda tunge dager, men har en bedre toleranse for det. 

stjernestøv
Skrevet

Ja tenk om. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...