Glitter Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Fin video. Jeg var før veldig negativ hele tiden. Var deprimert store deler av tiden og jeg så ingen framtid. Nå er jeg flinkere til å være i godt humør til tross for at jeg sliter med en del uvirkelighetsfølelse og manipulasjon fra universet, men jeg er ikke deprimert og klarer mange dager å være i nøytralt til godt humør. Det gir en ny ro å ikke alltid se mørkt på livet. Vil heller ha det slik jeg har det nå enn slik jeg hadde det før. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Glitter skrev (7 timer siden): Fin video. Jeg var før veldig negativ hele tiden. Var deprimert store deler av tiden og jeg så ingen framtid. Nå er jeg flinkere til å være i godt humør til tross for at jeg sliter med en del uvirkelighetsfølelse og manipulasjon fra universet, men jeg er ikke deprimert og klarer mange dager å være i nøytralt til godt humør. Det gir en ny ro å ikke alltid se mørkt på livet. Vil heller ha det slik jeg har det nå enn slik jeg hadde det før. Hvordan klarte du å endre dette? Anonymkode: 3f93d...7c4 0 Siter
Glitter Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan klarte du å endre dette? Anonymkode: 3f93d...7c4 Godt spørsmål. Noe har kommet av seg selv, blitt eldre. Noe har kommet av rett medisinering. Det har også hjulpet å bli rusfri såpass lenge at hjernen ikke er påvirket av rusens negative konsekvenser lenger. Også har jeg bare blitt mer stabil og fått mindre tungsinn. Har jo enda tunge dager, men har en bedre toleranse for det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.