AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Fikk vite at det har vært et møte med fact team og fastlege (vet ikke om det var flere med). Regner med det var for å vurdere om jeg skulle være i fact team for er ikke i fact team nå så må vel ha vært det. Men er det innafor at de kan ha møter uten meg og uten at jeg får noe beskjed eller mulighet å møte selv? Anonymkode: c000f...2f8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2026 den 12.33): Fikk vite at det har vært et møte med fact team og fastlege (vet ikke om det var flere med). Regner med det var for å vurdere om jeg skulle være i fact team for er ikke i fact team nå så må vel ha vært det. Men er det innafor at de kan ha møter uten meg og uten at jeg får noe beskjed eller mulighet å møte selv? Anonymkode: c000f...2f8 Psykologen min hadde møte med fact, fact ville ha meg med på møte men det ville ikke psykologen. Så kom fact hjem til meg, brydde meg ikke om det. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Det syntes jeg ikke var greit. Det burde du få vite om og ha mulighet til å delta. Interne møter er en ting, men dette burde du vært inkludert i 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2026 den 12.33): Fikk vite at det har vært et møte med fact team og fastlege (vet ikke om det var flere med). Regner med det var for å vurdere om jeg skulle være i fact team for er ikke i fact team nå så må vel ha vært det. Men er det innafor at de kan ha møter uten meg og uten at jeg får noe beskjed eller mulighet å møte selv? Anonymkode: c000f...2f8 Dersom du ikke har et fact team og ikke er i systemet så kan du vel nesten heller ikke be om å være med på møtet? Du må jo ha fått et team først. Anonymkode: 2bfbb...37e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.