AnonymBruker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Jeg fikk litt dårlig følelse i episode tre, av at hun blinde blir presset over terskelen, og at hun ikke sitter igjen med god følelse. Jeg tror ikke hun tør å si ifra. Anonymkode: f1e43...286 0 Siter
Sakura Skrevet 17. mars Forfatter Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk litt dårlig følelse i episode tre, av at hun blinde blir presset over terskelen, og at hun ikke sitter igjen med god følelse. Jeg tror ikke hun tør å si ifra. Anonymkode: f1e43...286 Alva hun blir nok presset litt ja, hun tør nok ikke si ifra alltid. Hun er så flink og modig🙂 0 Siter
Sakura Skrevet 19. mars Forfatter Skrevet 19. mars (endret) «Team Pølsa»-deltakerne målet sitt i Holmenkollen i dag. Er ikke dette noe vi skal få se på TV? 4 episoder igjen🤔 Endret 19. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Det var jo på TV i dag, men det kommer nok mer i siste episode. 0 Siter
Sakura Skrevet 19. mars Forfatter Skrevet 19. mars Dorthe skrev (6 minutter siden): Det var jo på TV i dag, men det kommer nok mer i siste episode. Trodde dette var ferdig innspilt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden): Trodde dette var ferdig innspilt. Nei, de gikk jo før jentenes sprint i dag. Det er jo avslutningen av Team Pølsa. 0 Siter
Sakura Skrevet 19. mars Forfatter Skrevet 19. mars Dorthe skrev (2 minutter siden): Nei, de gikk jo før jentenes sprint i dag. Det er jo avslutningen av Team Pølsa. Ok. De har trent fram til denne dagen🙂sikkert så flinke. 0 Siter
Grendel Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars (endret) Jeg synes det er en fin og serie med triste og glade øyeblikk. Førleriet til Pølsa bikker litt over for meg noen ganger. Det er sikkert basert på ekte følelser, men noen det gnis inn med tårer hele tiden så det føles det litt spekulativt for min del. Nå må det hele tiden understrekes at han føler det helt på ekte. "Jeg føler helt på ekte at jeg er heldig som kjenner denne gjengen". Kort sagt: Less is more. Noen ganger. Bortsett fra det så er han jo veldig flink på dette. Han stiller krav og er empatisk. Det å pushe dem er en farlig balansegang, men jeg synes det lander rett. De tåler mer enn man kanskje kunne tro. Endret 24. mars av Grendel 3 Siter
frosken Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Grendel skrev (2 timer siden): Jeg synes det er en fin og serie med triste og glade øyeblikk. Førleriet til Pølsa bikker litt over for meg noen ganger. Det er sikkert basert på ekte følelser, men noen det gnis inn med tårer hele tiden så det føles det litt spekulativt for min del. Nå må det hele tiden understrekes at han føler det helt på ekte. "Jeg føler helt på ekte at jeg er heldig som kjenner denne gjengen". Kort sagt: Less is more. Noen ganger. Bortsett fra det så er han jo veldig flink på dette. Han stiller krav og er empatisk. Det å pushe dem er en farlig balansegang, men jeg synes det lander rett. De tåler mer enn man kanskje kunne tro. Jeg liker også serien og synes den på en god måte tematiserer det å leve med funksjonsnedsettelser. Sannsynligvis bidrar serien til mer positive holdninger til funksjonshemmede. Jeg synes imidlertid at den forrige episoden, var noe ugrei - de går i overkant langt i å presse ungdommene. På TV ender jo alle disse episodene på en god måte, men man skal være veldig kompetent for å kunne vurdere nøyaktig hvor langt man kan gå uten å bli grenseoverskridende. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Grendel skrev (2 timer siden): Han stiller krav og er empatisk. Det å pushe dem er en farlig balansegang, men jeg synes det lander rett. De tåler mer enn man kanskje kunne tro. Greia her er ikke at de ikke klarer å gjennomføre det. For det gjør de, de klarer det meste de må. Men jeg tror ikke alle her sitter med en mestringsfølelse, kanskje heller en følelse av tvang og å ikke ha kontroll. "Alle" syntes det var så bra med med "Jeg mot meg" også, der har det kommet frem i ettertid at serien ikke var en god opplevelse for mange. Første sesong balanserte dette fint, i hvert fall det som kom frem på kamera, men i denne sesongen kjennes pushinga spekulativ og jeg får vondt av noen dem. Jeg skulle ønske det også var et poeng i denne serien, at de reelt kan si nei, dette er faktisk for mye, uten å sitte igjen med en skyldfølelse for å ha ødelagt for laget. Mange samvittighetsfulle, flotte barn og ungdommer trenger å lære det, og kanskje noen i denne serien særlig, for å kjenne at de har reell frihet og autonomi i livene sine. Anonymkode: f1e43...286 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Krisebærblomsten skrev (På 15.3.2026 den 0.15): Jeg synes to av deltakerene er veldig frekke i munnen mot Øystein. De forstår kanskje ikke. Hvem av de da? Anonymkode: 086fb...32a 0 Siter
Sakura Skrevet 25. mars Forfatter Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvem av de da? Anonymkode: 086fb...32a Synne og Erik. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Krisebærblomsten skrev (18 timer siden): Synne og Erik. Ja det var de to jeg trodde det var. Anonymkode: 086fb...32a 0 Siter
Sakura Skrevet 25. mars Forfatter Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja det var de to jeg trodde det var. Anonymkode: 086fb...32a De forstår nok ikke helt folkeskikk🤷♀️ 0 Siter
Sakura Skrevet torsdag kl 22:57 Forfatter Skrevet torsdag kl 22:57 Så fin sang de laget sammen med Thomas Tvedt🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sakura skrev (På 25.3.2026 den 22.41): De forstår nok ikke helt folkeskikk🤷♀️ Har de samme diagnosene selv. De som Synne har. Sakura skrev (På 3.4.2026 den 0.57): Så fin sang de laget sammen med Thomas Tvedt🙂 Helt enig. Anonymkode: 086fb...32a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.