AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars 37 minutes ago, psykedeliker said: Så du tør ikke lage den selv altså? Det sier alt vi trenger å vite om deg. En blir kastet ut av toget om en har "feil" paroler. Å kaste bort tid på å gå i tog er uansett ikke min greie, de fleste vet sannheten spørsmålet er om en velger å aboserbere den eller stikke hodet i sanden, og tog endrer ikke på det Anonymkode: c375f...943 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En blir kastet ut av toget om en har "feil" paroler. Å kaste bort tid på å gå i tog er uansett ikke min greie, de fleste vet sannheten spørsmålet er om en velger å aboserbere den eller stikke hodet i sanden, og tog endrer ikke på det Og der bekreftet du det nok en gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Krisebærblomsten skrev (58 minutter siden): Du vil vi skal føde jenter så vi ikke dør ut. Ikke lett og finne en mann med jente gener der ute🤔Er det ikke mannen som bestemmer kjønnet? Hvorfor skriver du med deg selv? Anonymkode: ade13...b31 0 Siter
Sakura Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars (endret) AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvorfor skriver du med deg selv? Anonymkode: ade13...b31 Jeg svarer en her som mente på vi damer må føde jenter så ikke jentene dør ut. Skriver ikke med meg selv😄 Endret 8. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.