stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Liker ikke Garick, tror han bare vil ha mer sex. 0 Siter
Glitter Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Den har jeg ikke sett ennå. Kanskje jeg skal prøve den ut. Den er på hbo ja? Tror jeg har sett den der. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Glitter skrev (7 minutter siden): Den har jeg ikke sett ennå. Kanskje jeg skal prøve den ut. Den er på hbo ja? Tror jeg har sett den der. Jeg ser på det på discovery men mulig den er på max og, jeg har jo begge men er jo de samme programmene på begge. 0 Siter
Glitter Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars stjernestøv skrev (16 minutter siden): Jeg ser på det på discovery men mulig den er på max og, jeg har jo begge men er jo de samme programmene på begge. Ja det er det jo. Jeg tror disse mennene som har flere koner blir litt narssisistisk. Bare se på Kody i sister wives. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Glitter skrev (3 minutter siden): Ja det er det jo. Jeg tror disse mennene som har flere koner blir litt narssisistisk. Bare se på Kody i sister wives. Ja han er jo ikke god, bra han bare har en kone no. 0 Siter
Glitter Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja han er jo ikke god, bra han bare har en kone no. Ja det er bra. Er fryktelig mye bitterhet mellom de alle. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Glitter skrev (3 minutter siden): Ja det er bra. Er fryktelig mye bitterhet mellom de alle. Har har sett one on one og de snakker fremdeles om fortiden. 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Nå ble jeg nysgjerrig så måtte begynne å se jeg også. Bare sett første episode, men ble hekta med en gang. Er på episode to nå og blir nok binging i hele kveld. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Vhanja skrev (5 minutter siden): Nå ble jeg nysgjerrig så måtte begynne å se jeg også. Bare sett første episode, men ble hekta med en gang. Er på episode to nå og blir nok binging i hele kveld. Ja det er interessant å se på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.