AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg er godt over 18 Flyttet hjem for å bo rimelig og spare penger Har inntekt og oppsparte midler Her er det mer snakk om frykt og sosial konroll enn ett barn som ønsker å flytte Jeg er redd for hva de kan finne på Ts Anonymkode: e9a72...536 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er godt over 18 Flyttet hjem for å bo rimelig og spare penger Har inntekt og oppsparte midler Her er det mer snakk om frykt og sosial konroll enn ett barn som ønsker å flytte Jeg er redd for hva de kan finne på Ts Anonymkode: e9a72...536 Da drar du på krisesenter. Pakk en bag, skriv et brev, og kom deg vekk. Anonymkode: 52fa5...d4b 1 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er godt over 18 Flyttet hjem for å bo rimelig og spare penger Har inntekt og oppsparte midler Her er det mer snakk om frykt og sosial konroll enn ett barn som ønsker å flytte Jeg er redd for hva de kan finne på Ts Anonymkode: e9a72...536 Har de kriseleiligheter i kommunen din? Kontakt nav. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (14 minutter siden): Har de kriseleiligheter i kommunen din? Kontakt nav. får ikke det når man har inntekt og oppsparte midler. Er man da over 18 finner man seg noe å leie. Anonymkode: 52fa5...d4b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): får ikke det når man har inntekt og oppsparte midler. Er man da over 18 finner man seg noe å leie. Anonymkode: 52fa5...d4b Jo man får det hvis det er krise til man finner seg noe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Jo man får det hvis det er krise til man finner seg noe. ok. Anonymkode: 52fa5...d4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Du kan leie en leilighet og flytte ut uten å si ifra til foreldrene dine på forhånd. Ta med deg noen når du skal flytte tingene dine. Anonymkode: 0d50b...84f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.