Gå til innhold

Orker noen å hjelpe meg litt? Om servere...


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Telenor tjener fett på meg. Og ennå er serveren deres veldig utro mot meg!! Kan jeg laste ned en annen? netscape? F.eks? Hvordan går jeg fram? Må jeg registrere meg osv?

Tenkte det kunne være greit med en backup! Når jeg ikke komme rmeg på nett med telenor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Netscape er ikke en server, det en en nettleser.

Hvis du lurer på om du kan bruke en annen internett-tilbyder enn Telenor, så kan du selvsagt det. Det finnes haugevis som er gratis, du betaler bare for tellerskrittene. En av dem er start.no - det finnes mange fler, jeg har ikke oversikt over hvilke som er bra. Du må registrere deg hos dem og få brukernavn og passord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...