AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Mennesker i livet mitt. Jeg har gode venner, nær familie, kollegaer og naboer. Kan det være fordi jeg er lukket og ikke deler hvordan jeg har det? Jeg er deprimert. Er du ensom? Anonymkode: 43c0d...ffb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Glitter skrev (11 minutter siden): Er ensom, men har ikke så mange i livet mitt. Leit å høre. Om du blir bedre snart, skal du fortsatt i jobb? Eller kan du ikke tenke på det nå? Anonymkode: 43c0d...ffb 0 Siter
Glitter Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Leit å høre. Om du blir bedre snart, skal du fortsatt i jobb? Eller kan du ikke tenke på det nå? Anonymkode: 43c0d...ffb Vanskelig å tenke på det akkurat nå, men jeg ønsker det jo egentlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Jeg er aldri ensom. Selv om jeg er mye alene. Anonymkode: 95f29...096 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Hvis man har veldig lite til felles med de relasjonene man har eller føler at man ikke kan vise seg frem som man er på godt og vondt og bli godtatt for det tror jeg man fort kan føle seg ensom selv i lag med andre 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars wizwazwoz skrev (33 minutter siden): Hvis man har veldig lite til felles med de relasjonene man har eller føler at man ikke kan vise seg frem som man er på godt og vondt og bli godtatt for det tror jeg man fort kan føle seg ensom selv i lag med andre Ja, jeg tror det er det som gjelder for meg. Jeg viser ikke andre hvem jeg er, men maskerer/skjuler. Anonymkode: 43c0d...ffb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.