Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Brukes Cymbalta fortsatt mot angst og depresjon?

Noen som går på den? Erfaringer?

Anonymkode: 6e3ab...327

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, først og fremst mot depresjon. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (4 timer siden):

Ja, først og fremst mot depresjon. 

Hjelper de ingenting på angst?

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har prøvd den?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er det noen som har prøvd den?

Jeg går på den nå. Men min erfaring betyr ikke at du vil ha samme erfaring.

Jeg syntes den var tøff å begynne på, og jeg vurderte å gi den opp en god stund. Jeg fikk veldig redusert apetitt, og dårlig søvn. Nå har dette gitt seg og eneste plagsomme bivirkninger er økt tremor i noen situasjoner (jeg går også på litium) og nattesvette.

Den løftet meg ut av depresjon på ca 2 uker, så den var veldig effektiv. For meg har den god effekt på skyldfølelse, sosial angst og negative tanker. Jeg overtenker mindre. I begynnelsen fikk jeg en boost i motivasjon og tiltakslyst, men det har dessverre gått over og jeg sliter med det igjen - det virker dessverre som det har blitt nærmest kronisk hos meg.

Hvis det skal være noen vits i å prøve denne tenker jeg du må gi det 8 uker eller noe sånt, før du vurderer om den fungerer og om du tåler bivirkningene. For det er veldig fristende å gi den opp pga oppstartsbivirkninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...