AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Brukes Cymbalta fortsatt mot angst og depresjon? Noen som går på den? Erfaringer? Anonymkode: 6e3ab...327 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars nachnoo skrev (4 timer siden): Ja, først og fremst mot depresjon. Hjelper de ingenting på angst? Anonymkode: 6e3ab...327 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Er det noen som har prøvd den? Anonymkode: 6e3ab...327 0 Siter
Sokk Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er det noen som har prøvd den? Anonymkode: 6e3ab...327 Jeg går på den nå. Men min erfaring betyr ikke at du vil ha samme erfaring. Jeg syntes den var tøff å begynne på, og jeg vurderte å gi den opp en god stund. Jeg fikk veldig redusert apetitt, og dårlig søvn. Nå har dette gitt seg og eneste plagsomme bivirkninger er økt tremor i noen situasjoner (jeg går også på litium) og nattesvette. Den løftet meg ut av depresjon på ca 2 uker, så den var veldig effektiv. For meg har den god effekt på skyldfølelse, sosial angst og negative tanker. Jeg overtenker mindre. I begynnelsen fikk jeg en boost i motivasjon og tiltakslyst, men det har dessverre gått over og jeg sliter med det igjen - det virker dessverre som det har blitt nærmest kronisk hos meg. Hvis det skal være noen vits i å prøve denne tenker jeg du må gi det 8 uker eller noe sånt, før du vurderer om den fungerer og om du tåler bivirkningene. For det er veldig fristende å gi den opp pga oppstartsbivirkninger. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.