AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Hvor vanlig er det å være innlagt ved medisinbytte(antipsykotika) og ved hvilke tilfeller skjer det? Er det da vanligst å være på døgnpost på DPS eller sykehus? Anonymkode: 1427d...d95 0 Siter
Glitter Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Jeg var innlagt i 8 uker for å bytte fra Leponex til Xeplion. Fordi tidligere har jeg blitt dårlig ved forsøk på å bytte. Var innlagt på rus og psykiatri post. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor vanlig er det å være innlagt ved medisinbytte(antipsykotika) og ved hvilke tilfeller skjer det? Er det da vanligst å være på døgnpost på DPS eller sykehus? Anonymkode: 1427d...d95 Kan jeg spørre hva diagnosen din er? Det kommer gjerne litt ann på funksjonsnivået ditt? Anonymkode: 29060...bc0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan jeg spørre hva diagnosen din er? Det kommer gjerne litt ann på funksjonsnivået ditt? Anonymkode: 29060...bc0 Vrangforestillingslidelse. Anonymkode: 1427d...d95 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vrangforestillingslidelse. Anonymkode: 1427d...d95 Riktig. Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men det kan høres ut som det er klokt med innleggelse under bytte. Anonymkode: 29060...bc0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor vanlig er det å være innlagt ved medisinbytte(antipsykotika) og ved hvilke tilfeller skjer det? Er det da vanligst å være på døgnpost på DPS eller sykehus? Anonymkode: 1427d...d95 Sykepleieren sa hvis jeg skulle bytte medisin kunne jeg bli innlagt men det vil jo ikke jeg og forstår ikke vitsen med det heller. 0 Siter
nachnoo Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars stjernestøv skrev (10 minutter siden): Sykepleieren sa hvis jeg skulle bytte medisin kunne jeg bli innlagt men det vil jo ikke jeg og forstår ikke vitsen med det heller. Men kan du ta inn over deg og akseptere at på enkelte områder er det noen som forstår langt mer av dette enn det du selv gjør? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars nachnoo skrev (3 minutter siden): Men kan du ta inn over deg og akseptere at på enkelte områder er det noen som forstår langt mer av dette enn det du selv gjør? Ja kan akseptere det, jeg går ikke rundt og tror jeg kan alt om psykiatri og medisiner men ikke alt passer for alle og en hver. Folk er forskjellige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.