AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars På Vitusapotek betalte jeg litt over 600 kr for en pakke 42 mg. På Boots apotek betalte jeg, for både Litium og Levaxin, ca 240 kr tilsammen. Anonymkode: 83be2...ca6 0 Siter
nachnoo Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Jeg antar at Vitus glemte at litium er på blå resept. Uten blå resept er prisen for 100 stk 42mg 345,90kr. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars nachnoo skrev (Akkurat nå): Jeg antar at Vitus glemte at litium er på blå resept. Uten blå resept er prisen for 100 stk 42mg 345,90kr. Så det er noe man må passe på selv før man når frikort? Å gi beskjed i kassa? Anonymkode: 83be2...ca6 0 Siter
nachnoo Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det er noe man må passe på selv før man når frikort? Å gi beskjed i kassa? Anonymkode: 83be2...ca6 Nei, dette skal apoteket passe på. Men apotek har noen ganger helt nyansatte som kan gjøre feil. Har du kvitteringen, bør du gå tilbake til apoteket. Da får du sikkert tilbake det du har betalt for mye. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars nachnoo skrev (4 minutter siden): Nei, dette skal apoteket passe på. Men apotek har noen ganger helt nyansatte som kan gjøre feil. Har du kvitteringen, bør du gå tilbake til apoteket. Da får du sikkert tilbake det du har betalt for mye. Takk. Anonymkode: 83be2...ca6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.