AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Snakket med behandler i går og jeg trodde han hadde sagt at jeg skulle ta blodprøver, men da jeg spurte kontaktpersonen min i dag så sa hun at hun ikke husket at han hadde sagt det. Så vet ikke helt hva som har skjedd, om jeg bare har innbilt meg hele greia eller men flaut er det i alle fall. Anonymkode: 91d53...72d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Snakket med behandler i går og jeg trodde han hadde sagt at jeg skulle ta blodprøver, men da jeg spurte kontaktpersonen min i dag så sa hun at hun ikke husket at han hadde sagt det. Så vet ikke helt hva som har skjedd, om jeg bare har innbilt meg hele greia eller men flaut er det i alle fall. Anonymkode: 91d53...72d Jeg blir også lett flau, men det er ikke noe å bry seg om sånn egentlig. Anonymkode: f9d92...877 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir også lett flau, men det er ikke noe å bry seg om sånn egentlig. Anonymkode: f9d92...877 Kontaktperson min sa hun skulle undersøke hva som hadde skjedd. Det gjør det hele litt verre/flauere. Hva om behandler aldri har sagt at jeg skulle tatt blodprøver? Da må jeg ha drømt det eller noe. Anonymkode: 91d53...72d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kontaktperson min sa hun skulle undersøke hva som hadde skjedd. Det gjør det hele litt verre/flauere. Hva om behandler aldri har sagt at jeg skulle tatt blodprøver? Da må jeg ha drømt det eller noe. Anonymkode: 91d53...72d Ingen skade skjedd. Anonymkode: f9d92...877 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Snakket med behandler i går og jeg trodde han hadde sagt at jeg skulle ta blodprøver, men da jeg spurte kontaktpersonen min i dag så sa hun at hun ikke husket at han hadde sagt det. Så vet ikke helt hva som har skjedd, om jeg bare har innbilt meg hele greia eller men flaut er det i alle fall. Anonymkode: 91d53...72d Dette er en ikke-sak. Hvorfor være flau over en mulig misforståelse? Anonymkode: 044fa...beb 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2026 den 8.49): Snakket med behandler i går og jeg trodde han hadde sagt at jeg skulle ta blodprøver, men da jeg spurte kontaktpersonen min i dag så sa hun at hun ikke husket at han hadde sagt det. Anonymkode: 91d53...72d AnonymBruker skrev (På 13.3.2026 den 8.56): Kontaktperson min sa hun skulle undersøke hva som hadde skjedd. Anonymkode: 91d53...72d Det er fint at kontaktpersonen din undersøker hva som ble avtalt. I blant kan samtaler og avtaler avsluttes litt raskt, og spørsmål kan bli hengende litt i luften. Se slik på det: Er det flaut at du tar ansvar for egen behandling og spør kontaktpersonen din? Hun kan se hva behandler har notert ned/rekvirert og få usikkerheten ut av verden. Objektivt sett ingenting å bli flau over - men du har kanskje en lav terskel for å bli flau... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.