Gå til innhold

Skal du gjøre noe fint i helgen?

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet

Deilig med fredag, selv om det pøsregner her jeg er 🙃😄 Er på jobb nå, men i ettermiddag skal jeg på strategitur ett døgn med et frivillig arbeid jeg er med i. Blir fint!

Lørdagskvelden blir i ro og fred hjemme med mannen, regner jeg med.

På søndag skal vi synge med koret! Er altfor dårlig forberedt.... men det går nok sånn tålig greit 🎶🤪🎶🤩🎶

Håper at været er såpass at vi får til en tur i løpet av søndagen og.

Noen andre som ser frem til fine ting i helga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser frem til en rolig helg uten planer. Sove ut, god mat med samboer, husarbeid, gaming... kanskje gå en tur/trene i morgen.

Skrevet (endret)

Jeg skal være sammen med begge døtrene mine i morgen. Er alltid godt å se hverandre når vi bor litt unna hverandre 🥰

Endret av Vendi
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gå en tur lørdag og en søndag. Ikke noe langtur, men rundt et vann eller noe. 

Anonymkode: 92c08...3be

Nicklusheletida
Skrevet

Vi skal på hyttemessa i morgen for å kjøpe 4 stk Canadian outdoor log stoler pluss 2 bord. Har 2 stk i fra før , men må ha et par der morgensola kommer og et par der kveldssola går ned. Det er så praktisk med stoler som kan stå ute hele året og som  blir enda finere når de blir gamle og grå. 

Skrevet

Skal ut og spise med ungene i morgen og deretter på et arrangement med en av dem etterpå. Jeg falt sammen som en klut onsdag kveld med feber, hodepine og skikkelig kroppsvondt, men ble bedre utover dagen i går. Er fremdeles slapp og ganske pjusk, men adskillig bedre, så jeg krysser fingrene for at jeg kommer meg avgårde i morgen. 😃

Skrevet

Hele neste helg går med til kor (generalprøve lørdag og konsert søndag), så denne helgen tar jeg det relativt rolig. Jeg tar trolig en tur til sesongens første loppemarked i nærheten av der jeg bor. Jeg ser bare etter ting (glass, servise og bestikk) vi har som er utgått, jeg betrakter egentlig loppemarked som et sted jeg leverer ting. Men det er uansett trivelig å se litt på livet på "gamle tomter" som disse skolene er.

Søndag er det mulig vi tester en kafé i kanten av marka som har vært stengt for oppussing, men som nå er åpnet med nytt vertskap. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...