munchin Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Men jeg sover ikke dypt/oppstykket. Tidligere brukte jeg Alimemazin og sov godt med den. Begrunnelsen for at jeg sluttet på den var at den måtte taes kl 20 på kvelden og det passet dårlig med barn/familieliv da jeg ble så fort søvnig. Legen har nå skrevet ut Zonat. Er det noen som har erfaring med denne medisinen, jeg er litt engstelig for å prøve noe nytt. Jeg har angst og depresjon så det blir mange vonde tanker og følelser ila natten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars munchin skrev (2 minutter siden): Men jeg sover ikke dypt/oppstykket. Tidligere brukte jeg Alimemazin og sov godt med den. Begrunnelsen for at jeg sluttet på den var at den måtte taes kl 20 på kvelden og det passet dårlig med barn/familieliv da jeg ble så fort søvnig. Legen har nå skrevet ut Zonat. Er det noen som har erfaring med denne medisinen, jeg er litt engstelig for å prøve noe nytt. Jeg har angst og depresjon så det blir mange vonde tanker og følelser ila natten. Imovane er en innsovningsmedisin så bra du bytter over til noe annet. Anonymkode: 51d1b...af5 1 Siter
munchin Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Imovane er en innsovningsmedisin så bra du bytter over til noe annet. Anonymkode: 51d1b...af5 Da er det ikke rart at jeg våkner etter et par timer, nei. 0 Siter
Glitter Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Jeg har fått Apodorm. Første natten i natt så får se hvordan det går. 0 Siter
ISW Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars (endret) munchin skrev (36 minutter siden): Legen har nå skrevet ut Zonat Fungerer basically akkurat som alimemazin foruten litt mindre sultfølelse. Eneste ulempen er at den er litt dyr. Du må verken ta den eller alimemazin klokken 20. Endret 13. mars av ISW 0 Siter
munchin Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars ISW skrev (5 minutter siden): Fungerer basically akkurat som alimemazin foruten litt mindre sultfølelse. Eneste ulempen er at den er litt dyr. Du må verken ta den eller alimemazin klokken 20. Det er det jeg ble opplært til på sengepost; for å unngå hangover. Hvor dyr er den egentlig? 0 Siter
ISW Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars munchin skrev (36 minutter siden): Det er det jeg ble opplært til på sengepost; for å unngå hangover. Hvor dyr er den egentlig? 35 tabl koster 299 kroner. 0 Siter
munchin Skrevet 13. mars Forfatter Skrevet 13. mars ISW skrev (4 minutter siden): 35 tabl koster 299 kroner. Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.