Krisebærblomsten Skrevet 15. mars Forfatter Skrevet 15. mars (endret) Julekalender: Amalies jul, Jul i Skomakergata, Vertshuset Den Gyldne Hale. Jeg likt veldig godt Lillys butikk som barn. Endret 15. mars av Krisebærblomsten 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Noen som husker Jenta fra Verdensrommet og Helene og gutta? Anonymkode: 5f80a...a30 1 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som husker Jenta fra Verdensrommet og Helene og gutta? Anonymkode: 5f80a...a30 Maika, jenta fra verdensrommet, var vel på 70-tallet og den husker vel de fleste av oss som vokste opp da. Jeg var imponert over at hun bare lagde mat med de to pinnene sine. Helene og gutta, var det en fransk ungdomsserie fra 90-tallet? Jeg så litt på det, husker jeg. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som husker Jenta fra Verdensrommet og Helene og gutta? Anonymkode: 5f80a...a30 Helene og gutta var kjempegøy å se på! Anonymkode: 0c8aa...4aa 1 Siter
Gaylord Focker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Hvem kan glemme Lekestue, men sin pedagogiske profil. Ikke noe tull, her skulle det læres. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Frida med hjertet i hånden🥰 Anonymkode: c39c6...5b5 1 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Gaylord Focker skrev (2 timer siden): Hvem kan glemme Lekestue, men sin pedagogiske profil. Ikke noe tull, her skulle det læres. Men vi kunne alle klokka, om ikke da vi begynte på skolen, så tok det ikke lang tid før den satt! I dag har jeg truffet flere unger på mellomtrinnet som ikke skjønner en manuell klokke, lik den på filmen fra Lekestue. Jeg elsket Lekestue husker jeg. 4 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 17. mars Forfatter Skrevet 17. mars (endret) Venner for livet, Skjærgårdsdoktoren, Mord og Mysterier, Fredrikssons fabrikk, Karl & Co, Mot i brøstet, Venner og fiender, Stjerner i sikte, Asylet, Familiesagaen De syv søstre, God kveld Norge, Borettslaget, Hotel Cæsar. Mange gode miner Endret 17. mars av Krisebærblomsten 1 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Min sønn likte så godt teletubbies og hadde telt med dem på på rommet sitt og bamse av en av dem, han sang med fra han var veldig liten og det var så søtt. 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 17. mars Forfatter Skrevet 17. mars Bøker: Grøsserne, Leseløve, Alle barnas rim og regler, Barna i Bakkebygrenda, Emma, Smånisser, Blekkulf, Ludde, Se og si - vrimleboka, Tassen, Mamma og den ville babyen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Krisebærblomsten skrev (6 minutter siden): Bøker: Grøsserne, Leseløve, Alle barnas rim og regler, Barna i Bakkebygrenda, Emma, Smånisser, Blekkulf, Ludde, Se og si - vrimleboka, Tassen, Mamma og den ville babyen. Får du ikke sove i natt eller er du en nattugle som sover til langt på dag? 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 17. mars Forfatter Skrevet 17. mars stjernestøv skrev (7 timer siden): Får du ikke sove i natt eller er du en nattugle som sover til langt på dag? Jeg er nattugle sover ikke til utpå dagen nei. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Krisebærblomsten skrev (1 time siden): Jeg er nattugle sover ikke til utpå dagen nei. Ok noen er jo det, var det jeg og før. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 17. mars Forfatter Skrevet 17. mars stjernestøv skrev (2 timer siden): Ok noen er jo det, var det jeg og før. Du er nattugle ennå🤭 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Krisebærblomsten skrev (21 minutter siden): Du er nattugle ennå🤭 Ja noen netter 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 18. mars Forfatter Skrevet 18. mars Klær og sko: leggvarmere, snekkerbukse Buffalo sko, adidas buske. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden (endret) Husker dere påskebrusen? husker ikke navne var i glassflaske. Endret 3 timer siden av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Er det noen som husker Silkesvarten. Jeg ønsket med en sånn hest lenge. Anonymkode: 5d241...4a5 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det noen som husker Silkesvarten. Jeg ønsket med en sånn hest lenge. Anonymkode: 5d241...4a5 Jeg leste boka på 70- tallet og tror jeg har den i bokhylla fortsatt. Det er denne : https://bookis.com/no/books/anna-sewell-silkesvarten-1970 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.