Gå til innhold

Er så trist fordi jeg ikke har partner!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere partner og har dere det fint? 

Anonymkode: ffb1c...197

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har dere partner og har dere det fint? 

Jeg har hatt partner siden jeg var 18 år. Er nå godt over 40. Forholdet har ikke vært en dans på roser, vi har strevd med kommunikasjonen der begge er unnvikende, men vi elsker hverandre høyt.

Anonymkode: acd34...fad

Skrevet (endret)

Har ingen partner savner av og til en mann. 

Endret av Krisebærblomsten
Drømmeautomat
Skrevet

Nei, jeg har ikke det nå. Men jeg har datet mange i det siste, og nå har jeg truffet ei som det kanskje kan bli noe med. Vi får se.

Jeg har et langt samboerskap bak meg, og jeg kan si dette: En partner vil ikke redde deg fra problemene dine eller at du er trist. Det er et bonusprosjekt. 

Skrevet

Har ikke partner, men skulle gjerne hatt det. 

Lillemus
Skrevet

Ja og ja. 🙂 Var sammen med faren til mine barn i nesten 19 år, så nesten 2 år singel. Da traff jeg han som ble mitt livs store kjærlighet og vi har vært i lag i snart 21 år og giftet oss for snart 6 år siden, var særboere de første 14 årene pga boavstand og særkullsbarn. Har det veldig fint, kan være andre ting som er tøffe selvsagt, men i forholdet har vi det veldig fint. 😀

Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg har ikke kjæreste nei. Savner det ikke. Jeg trenger mye alenetid. Og å begynne å date igjen, det vil jeg ikke.

Skrevet

Ja, og jeg har det veldig fint med min nåværende partner. Er utrolig glad for å ha en så god følgesvenn gjennom livet. Jeg gjorde ikke et like godt valg med min forhenværende, for å si det pent. 

AnonymBruker
Skrevet

Du har det bedre uten.

Anonymkode: 8c1e8...8f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du har det bedre uten.

Hvordan det? 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle som har svart og delt. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvordan det? 

En kan gjøre som man vil, og slipper krangling og kjekling.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

En kan gjøre som man vil, og slipper krangling og kjekling.

Ja, det er sant. Og man idealiserer sikkert det man ikke har. Men det er en del savn. 

Skrevet

Ja, jeg har partner.

Det kan være stor glede og stor bekymring, men målet i livet kan ikke være å unngå alle problemer. I der store og hele ville jeg absolutt ikke vært foruten. På sitt beste finnes det nesten ikke noe bedre enn et bra forhold.

Skrevet

Tenk på alt det fryktelig mase du slipper🙂

påskelilje
Skrevet

Ja, har vært sammen med mannen i snart 35 år! Ja, vi har det veldig fint nå, men det har ikke vært noen dans på roser. Vi har hatt perioder som har vært veldig krevende.

AnonymBruker
Skrevet

Dere er heldig dere som har gode forhold! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...