AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Har dere partner og har dere det fint? Anonymkode: ffb1c...197 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har dere partner og har dere det fint? Anonymkode: ffb1c...197 Jeg har hatt partner siden jeg var 18 år. Er nå godt over 40. Forholdet har ikke vært en dans på roser, vi har strevd med kommunikasjonen der begge er unnvikende, men vi elsker hverandre høyt. Anonymkode: acd34...fad 0 Siter
Sakura Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars (endret) Har ingen partner savner av og til en mann. Endret 13. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Nei, jeg har ikke det nå. Men jeg har datet mange i det siste, og nå har jeg truffet ei som det kanskje kan bli noe med. Vi får se. Jeg har et langt samboerskap bak meg, og jeg kan si dette: En partner vil ikke redde deg fra problemene dine eller at du er trist. Det er et bonusprosjekt. 3 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Ja og ja. 🙂 Var sammen med faren til mine barn i nesten 19 år, så nesten 2 år singel. Da traff jeg han som ble mitt livs store kjærlighet og vi har vært i lag i snart 21 år og giftet oss for snart 6 år siden, var særboere de første 14 årene pga boavstand og særkullsbarn. Har det veldig fint, kan være andre ting som er tøffe selvsagt, men i forholdet har vi det veldig fint. 😀 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Jeg har ikke kjæreste nei. Savner det ikke. Jeg trenger mye alenetid. Og å begynne å date igjen, det vil jeg ikke. 0 Siter
morsan Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Ja, og jeg har det veldig fint med min nåværende partner. Er utrolig glad for å ha en så god følgesvenn gjennom livet. Jeg gjorde ikke et like godt valg med min forhenværende, for å si det pent. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Du har det bedre uten. Anonymkode: 8c1e8...8f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du har det bedre uten. Anonymkode: 8c1e8...8f8 Hvordan det? Anonymkode: ffb1c...197 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Takk for alle som har svart og delt. Anonymkode: ffb1c...197 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars 11 minutes ago, AnonymBruker said: Hvordan det? Anonymkode: ffb1c...197 En kan gjøre som man vil, og slipper krangling og kjekling. Anonymkode: 8c1e8...8f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): En kan gjøre som man vil, og slipper krangling og kjekling. Anonymkode: 8c1e8...8f8 Ja, det er sant. Og man idealiserer sikkert det man ikke har. Men det er en del savn. Anonymkode: ffb1c...197 0 Siter
Grendel Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Ja, jeg har partner. Det kan være stor glede og stor bekymring, men målet i livet kan ikke være å unngå alle problemer. I der store og hele ville jeg absolutt ikke vært foruten. På sitt beste finnes det nesten ikke noe bedre enn et bra forhold. 1 Siter
påskelilje Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Ja, har vært sammen med mannen i snart 35 år! Ja, vi har det veldig fint nå, men det har ikke vært noen dans på roser. Vi har hatt perioder som har vært veldig krevende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Dere er heldig dere som har gode forhold! Anonymkode: ffb1c...197 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.