Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andreas «Tix» Haukeland gikk fra 40 kilo til 90 kilo i benkpress på 16 uker! det er imponerende gjort.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Startet han på 40 altså? Jeg syntes han var ganske OK trent også før 16 ukers helvete?

stjernestøv
Skrevet
ISW skrev (2 minutter siden):

Startet han på 40 altså? Jeg syntes han var ganske OK trent også før 16 ukers helvete?

Han var jo sprek og yngre i alder enn han er, forstår ikke hvorfor han var med der men nå har han jo fått muskler av å trene vekter. Han var spinkel når han begynte. 

Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Han var jo sprek og yngre i alder enn han er, forstår ikke hvorfor han var med der men nå har han jo fått muskler av å trene vekter. Han var spinkel når han begynte. 

Ja, han virket liksom litt for frisk til å være med der?

Men interessant hvis han gikk fra 40 til 90 på 16 uker. Det er en vannvittig økning.

stjernestøv
Skrevet
ISW skrev (1 minutt siden):

Men interessant hvis han gikk fra 40 til 90 på 16 uker. Det er en vannvittig økning.

Ja han var jo det, hm. Men spiste jo for det meste pizza og dritt. 

Trodde ikke han veide så lite men husker ikke, syns det var lite. 

Lillemus
Skrevet
ISW skrev (14 minutter siden):

Han var med fordi han ville gå opp i muskelvekt og komme i bedre form. :) 

påskelilje
Skrevet

Ja, det var en imponerende fremgang på kort tid! Det var han og Aurora jeg fulgte mest med på. De to, med helt ulike utgangspunkt,  endret seg enormt gjennom de 4 månedene. 

I parentes: Jeg har trent styrke aktivt i sikkert 4 år nå, og har klart 40 kilo én gang (2 repetisjoner), og det var for ett år siden. Forstår ikke hvorfor jeg ikke blir sterkere i den øvelsen... Klarer max 3 reps med 37,5 kilo for tiden....

Skrevet
ISW skrev (3 timer siden):

Han ee 189 og veide under 70kg i starten. Veldig tynne armer og bein. Han la på seg enormt med muskler.

Han løp utrolig fort, da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...