Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker fra før av Alimemazin og Truxal. Fikk lagt til Apodorm, men våkner likevel 04-0430 og har mange oppvåkninger. Antipsykotisk som gir vektøkning er ikke aktuelt. 

Er det i det hele tatt noe å velge i da? Imovane våkner jeg av etter et par timer. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (4 timer siden):

Bruker fra før av Alimemazin og Truxal. Fikk lagt til Apodorm, men våkner likevel 04-0430 og har mange oppvåkninger. Antipsykotisk som gir vektøkning er ikke aktuelt. 

Er det i det hele tatt noe å velge i da? Imovane våkner jeg av etter et par timer. 

Det er ikke lett å finne noe, jeg holder meg bare til det jeg har for noen ganger sover jeg godt men i natt sovnet jeg seint på natten. Men å stå opp tidlig er ikke så problematisk selv om det er kjedelig, vi legger oss tidlig begge to. Folk pleier å legge seg senere men man vil jo sove lengst mulig, forstår det. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Det er ikke lett å finne noe, jeg holder meg bare til det jeg har for noen ganger sover jeg godt men i natt sovnet jeg seint på natten. Men å stå opp tidlig er ikke så problematisk selv om det er kjedelig, vi legger oss tidlig begge to. Folk pleier å legge seg senere men man vil jo sove lengst mulig, forstår det. 

Ja, jeg sover vanligvis til 0730 selv om jeg legger meg tidlig. Har høyt søvnbehov. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg sover vanligvis til 0730 selv om jeg legger meg tidlig. Har høyt søvnbehov. 

Ja det har jeg og men vi må bare finne oss i å sove mindre og. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (6 timer siden):

Antipsykotisk som gir vektøkning er ikke aktuelt.

Det er jo det eneste som er aktuelt for å få deg ut av det du er inne i nå. 

Skrevet
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Det er jo det eneste som er aktuelt for å få deg ut av det du er inne i nå. 

Det skjer bare ikke. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Det skjer bare ikke. 

Du er under tvang så det skjer nok, er bare å finne seg i det. De vil bare at du skal bli frisk og ikke lide, vil du lide da? 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Du er under tvang så det skjer nok, er bare å finne seg i det. De vil bare at du skal bli frisk og ikke lide, vil du lide da? 

Meget fornuftig skrevet! Husk at det samme gjelder deg, medisiner er viktig!

Anonymkode: 470ad...863

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Meget fornuftig skrevet! Husk at det samme gjelder deg, medisiner er viktig!

Ja hun har det ikke bra og da er det medisiner som gjelder, jeg vet når jeg trenger medisiner selv og har masse erfaring med meg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (50 minutter siden):

Ja hun har det ikke bra og da er det medisiner som gjelder, jeg vet når jeg trenger medisiner selv og har masse erfaring med meg selv. 

Det er vel det glitter også mener hun vet? 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel det glitter også mener hun vet? 

Jeg har mye mer erfaring enn henne for hun har ikke hatt det så lenge og forstår seg ikke på det som jeg gjør, det er ikke universet hun er i kontakt med men andre krefter og det er ikke reelt det hun opplever men falskt. Det er da det er sykt og hun trenger medisiner for å få det bort, vet at det kan oppleves virkelig men det er ikke det. Universet ville aldri oppført seg sånn, jeg har opplevd både falske og ekte ting og har erfaring med det etter så lang tid. 

wizwazwoz
Skrevet

Legger du på deg av lavdose quetiapine også? altså 50-75 mg..

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

De får finne noe jeg ikke legger sånn på meg av når det først må bli noe. 

wizwazwoz skrev (17 minutter siden):

Legger du på deg av lavdose quetiapine også? altså 50-75 mg..

La på meg av 900 mg i hvertfall. Vet ikke med lav dose. Men jeg fikk angst 20 min etter inntak hver dag på 200 mg. Tok lang tid før jeg skjønte sammenhengen. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (8 minutter siden):

De får finne noe jeg ikke legger sånn på meg av når det først må bli noe. 

Det gjør de nok om de kan. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Det gjør de nok om de kan. 

Får håpe det. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Får håpe det. 

Ja bare si det så tar de nok hensyn til det men mange ap går man opp i vekt av, men det er å finne det rette for deg som du kan leve med. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja bare si det så tar de nok hensyn til det men mange ap går man opp i vekt av, men det er å finne det rette for deg som du kan leve med. 

Jeg tror også at de kommer til å ta hensyn.

AnonymBruker
Skrevet

Du burde kanskje forsøke å legge deg senere? Hvis du forskyver leggetid med et par timer så kan det hende det har effekt. Du sier du har behov for mye søvn, men det er jo ikke normalt å legge seg så tidlig og sove i 12 timer. 

Anonymkode: 1a57d...09d

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du burde kanskje forsøke å legge deg senere? Hvis du forskyver leggetid med et par timer så kan det hende det har effekt. Du sier du har behov for mye søvn, men det er jo ikke normalt å legge seg så tidlig og sove i 12 timer. 

Bruker å kunne sove fra 2030-21 til 0730, så det har vært en endring. Liker ikke kveldene derfor legger jeg meg tidlig. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (12 minutter siden):

Bruker å kunne sove fra 2030-21 til 0730, så det har vært en endring. Liker ikke kveldene derfor legger jeg meg tidlig. 

Forstår det. Har du forsøkt å ta vival eller lignende når du våkner for tidlig? Det hjelper meg å sovne igjen når jeg våkner for tidlig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...