AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Hver gang solen titter frem om våren skriver pressen som om hele landet går rundt i kollektiv jubel. “Endelig kommer solen!” “Nå blir folk glade igjen!” Men nei, alle blir faktisk ikke det. Vårsolen blender når du kjører, avslører støv og skitne vinduer, og gjør at man konstant må justere gardiner og klær fordi temperaturen er et merkelig kompromiss mellom vinter og sommer. For mange av oss er det mer slitsomt enn idyllisk. Noen liker faktisk gråvær. Jevnt lys, roligere stemning og ingen blending. Helt perfekt med regn og gråvær. Anonymkode: dbe1d...86a 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Jeg synes vår er fint jeg. Liker ikke vinteren. Men jeg tar ikke helt av. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Vår er fint men blir ikke lykkelig av det men liker å se blomstene som kommer opp og at det blir varmere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Nydelig med litt sol, er grått og trist i månedsvis så nå er det deilig med litt mer lys Anonymkode: a8ca4...8dc 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Noen skal da alltid klage. Vårdepresjon, vinterdepresjon, depresjon når det er sol, depresjon når det er mørkt, depresjon når man er alene, depresjon når det er høytidsdager... Anonymkode: f2f99...e2c 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.