Gå til innhold

Wulfi


Wulfi

Anbefalte innlegg

SÅNN JA ! Her har du din egen vesle tråd, uten gamle damer som pjatter leketysk :-)

Her kan du få snakke med deg selv om HVA DU VIL , men ikke glem at du skal gå tur dah...Ok ? Glad i deg :-)

*morgenklem på norsk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen til deg også :-) Selvsagt skal jeg ikke glemme at jeg skal på tur ! Åssen skulle jeg klare det da liksom ? Sitter og tenker på HVOR jeg skal gå jeg... Tør ikke gå opp i fjellet pga ørnen ,men vi får se :-)

Glad i deg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Warom, warom ist die banana krum?

*geiper*

Har jeg sagt at du fikk komme inn i MIN tråd ? Har jeg det ? Hæ ? HÆ ??? Hrmpf.... Herpekjerring ! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja vi herper denne tråden

som den stiger freeeem

Furet værbitt inni meldinger

(hmm, kan den forresten være furet og værbitt når den er helt ny? Nei, sikkert ikke, må finne på noe annet...)

Vente litt da, ulvungen. Pokker, må gå og slåss litt også...får ikke tid til alt! *Pes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt at du fikk komme inn i MIN tråd ? Har jeg det ? Hæ ? HÆ ??? Hrmpf.... Herpekjerring ! ;-)

Bainna skiiitkjærring!! Eller ka me': Pesskjærring! (Det e en enda verre fornæmelse!!!)

Ah, æ kjeinne at æ har våkna no ja, det e ingenting som e så forfriskanes som nån skikkelige fornærmelsa på mårran! >:o>

Å du? Trur du at æ træng invitasjon for å forpæst tråan te sånne småunga som dæ? Næh!

Ha en riktig god dag, snørrunge!

O:o}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...