Gå til innhold

Mette Marit har vist seg for første gang på ukesvis

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.vg.no/rampelys/i/Gxyqgm/bilder-kronprinsparet-paa-fengselsbesoek

Hun kjørte søndag ut av Oslo fengsel sammen med kronprins Haakon.

Kronprinsesse Mette-Marits siste oppdrag var 28. januar 2026, da hun besøkte Fredrikstad bibliotek sammen med kronprins Haakon Magnus. 

Dette var to dager før de siste Epstein-filene ble sluppet.

Kronprinsesse Mette-Marit står ikke oppført med noen poster på kongehusets liste over offisielle oppdrag fremover.

Hun var ikke å se på Kongetribunen under Holmenkollenskifestival i helgen.

Anonymkode: 3ff37...7c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kommer helt sikkert ikke til å møte offentligheten på lenge, lenge. Bare 3% av Epstein-filene er sluppet, det er seigpining, dette. De kan ikke vente og vente, de må ta en beslutning. Mulig det kommer etter at dom mot Marius er falt.

Anonymkode: cf384...d98

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Kronprins Haakon Magnus og resten av kongehuset synes jeg synt på. Haakon kommer nok aldri til å skille seg fra Mette-Marit. Tenk det media styre! Kommer nok mer Epstein saker og Mette-Marit.  

Endret av Krisebærblomsten
Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Mette-Marit har lagt på seg mye. Nytt bilde av henne i Se og Hør avslører vektøkning.   

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (4 timer siden):

Mette-Marit har lagt på seg mye. Nytt bilde av henne i Se og Hør avslører vektøkning.   

Det kan kanskje skyldes medisiner hun tar mot sykdomnen? Forøvrig synes jeg dette var en temmelig usmakelig kommentar av deg. Hun har virkelig mer enn nok å stå i om dagen om ikke vekta hennes også skal kommenteres.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kronprinsesse Mette-Marits siste oppdrag var 28. januar 2026, da hun besøkte Fredrikstad bibliotek sammen med kronprins Haakon Magnus. 

Ikke at jeg tar henne i forsvar om stilhet, men det har vært varslet at hun skulle reise bort under rettssaken, og den er ikke ferdig før denne uken. Derfor hadde hun ingen oppdrag mens denne pågikk. 

https://www.nrk.no/sorlandet/mette-marit-reiser-bort-under-sonnens-rettssak-1.17746196

Anonymkode: b965d...b84

Nicklusheletida
Skrevet

Er så lei av hun der såkalte kongeeksperten Tove Taalesen i Nettavisen. For ei usympatisk  kj...... 😡 Hver dag har hun som jobb å kritisere kongefamilien. For en unyttig jobb !

Krisebærblomsten
Skrevet
Lillemus skrev (13 timer siden):

Det kan kanskje skyldes medisiner hun tar mot sykdomnen? Forøvrig synes jeg dette var en temmelig usmakelig kommentar av deg. Hun har virkelig mer enn nok å stå i om dagen om ikke vekta hennes også skal kommenteres.

Ja, det kan være medisiner hun tar. 

Krisebærblomsten
Skrevet

Jeg støtter ikke Mette-Marit lengre har ingen sympati for henne mer. 

Skrevet
27 minutes ago, Nicklusheletida said:

Er så lei av hun der såkalte kongeeksperten Tove Taalesen i Nettavisen. For ei usympatisk  kj...... 😡 Hver dag har hun som jobb å kritisere kongefamilien. For en unyttig jobb !

Hun tar opp noe viktig når vi først skal ha et kongehus:

Et moderne kongehus lever av tillit. Tillit skapes gjennom tilstedeværelse og åpenhet. Når Mette-Marit er borte i ukevis uten forklaring, fylles tomrommet av spekulasjoner. Og når hun først viser seg er det igjen i en privat situasjon. Det er et signal som er vanskelig å overse.

Familien først. Institusjonen etterpå. Det begynner å likne på arroganse.

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/bildene-forteller-en-historie-kongehuset-neppe-onsker/o/5-95-2934638

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hun tar opp noe viktig når vi først skal ha et kongehus:

Et moderne kongehus lever av tillit. Tillit skapes gjennom tilstedeværelse og åpenhet. Når Mette-Marit er borte i ukevis uten forklaring, fylles tomrommet av spekulasjoner. Og når hun først viser seg er det igjen i en privat situasjon. Det er et signal som er vanskelig å overse.

Familien først. Institusjonen etterpå. Det begynner å likne på arroganse.

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/bildene-forteller-en-historie-kongehuset-neppe-onsker/o/5-95-2934638

Her kritiserer hun kronprinsen for å sette familien forran de kongelige pliktene. Fullstendig skivebom.  Kronprinsen har  vist veldig godt at han klarer begge deler. 

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, Nicklusheletida said:

Her kritiserer hun kronprinsen for å sette familien forran de kongelige pliktene. Fullstendig skivebom.  Kronprinsen har  vist veldig godt at han klarer begge deler. 

Det holder nå. Jeg håper inderlig kongerekken avsluttes med Harald.

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (På 16.3.2026 den 1.32):

Det var det du følte at du måtte kommentere, tenkte du?

stjernestøv
Skrevet
Lady HM skrev (30 minutter siden):

Kanskje det var bare en uskyldig observasjon? 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
Lady HM skrev (53 minutter siden):

Jeg ser hun har lagt på seg mye er nok medisiner hun tar som gjør hun har en vekt oppgang. 

Worrisome_plenty
Skrevet

Kan være hun går på kortison.

Krisebærblomsten
Skrevet
stjernestøv skrev (23 minutter siden):

Kanskje det var bare en uskyldig observasjon? 

Ja, i Se og Hør jeg såg hun har lagt på seg. Hun satt i bilen med Haakon. 

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (Akkurat nå):

Ja, i Se og Hør jeg såg hun har lagt på seg. Hun satt i bilen med Haakon. 

Ja så det jeg og men hun var nå like fin, er nok sikkert noen medisiner som gjør det ja. 

Krisebærblomsten
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (1 minutt siden):

Kan være hun går på kortison.

Ja, jeg bare ble litt paff hun har alltid vært så slank. Hun trøste spiser kanskje litt og stakkars ikke lett og være henne. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...