Gå til innhold

Mette Marit har vist seg for første gang på ukesvis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinneguiden der skriver de mye nedlatende om offentlige personer som ikke alltid er ok. Norwaytwins damene får ofte høre mye ufint. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (1 time siden):

Godt du er blitt klokere med åra. 

Vet du hvordan jeg har blitt klokere da? Ved å høre på folk som har korrigert meg når jeg har gjort noe som ikke passer seg 😉 

Skrevet (endret)
Babette skrev (4 timer siden):

For min egen del reagerer jeg på hele konteksten, at Dagbladet/Se og hør ligger på lur og snikfotograferer dem i bilen i privat ærend. Jeg reagerer også på ordvalget ditt: "Avslører vektøkning". Det oser av sensasjonslyst i beste Se og Hør-stil, og høres ut som om hun blir tatt på fersken i å gjøre noe hun ikke burde eller prøver å skjule.

Jeg sier som hennes datter: Det er nok nå. Mer enn nok. 

Det ble avslørt i Se og hør😳jeg vet ikke hva Mette-Marit har spist. Jeg tipper på medisin bruk. Hun er alvorlig syk. Skal du beste hva jeg skal skrive bare glem det. 

Endret av Krisebærblomsten
Skrevet
Lady HM skrev (1 time siden):

Vet du hvordan jeg har blitt klokere da? Ved å høre på folk som har korrigert meg når jeg har gjort noe som ikke passer seg 😉 

Du skriver som gammel lærer. 

Skrevet

Det er møte på Slottet akkurat nå om en "gradert sak". Flere statsråder, kongen og kronprinsen.

Jeg får bare en dårlig følelse uansett hva det er.

påskelilje
Skrevet
Grendel skrev (15 minutter siden):

Det er møte på Slottet akkurat nå om en "gradert sak". Flere statsråder, kongen og kronprinsen.

Jeg og.

Tenker jo ulike alternativer på hensikt med møtet. Uansett, er det nok et vanskelig og krevende møte for alle parter.

Skrevet (endret)
Grendel skrev (19 minutter siden):

Mette-Marit sin helse? Marius? Ingrid-Alexandra? 

Endret av Krisebærblomsten
Skrevet
Grendel skrev (1 time siden):

Møtet er gradert med hjemmel i sikkerhetsloven. Det tyder vel på at det har noe med beredskap eller utenrikspolitikk å gjøre? 

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (58 minutter siden):

Mette-Marit sin helse? Marius? Ingrid-Alexandra? 

Har nok mer med krig å gjøre, tenker jeg.

Skrevet
Babette skrev (4 minutter siden):

Møtet er gradert med hjemmel i sikkerhetsloven. Det tyder vel på at det har noe med beredskap eller utenrikspolitikk å gjøre? 

Ja, det må kanskje være noe sånt.

Skrevet

Jeg leste feil synes det stod garden💂‍♀️ gradert👍 

Skrevet
Babette skrev (3 timer siden):

Underlig i såfall, at ikke statsminister, utenriksminister og forsvarsminister er beordret til Oslo. Jeg er klar over at de kan benytte digitale løsninger, men samtidig er alle tre bare en kort flytur unna. Skulle rikets sikkerhet være i fare ville jeg tro det var ønskelig å samle alle - også begrunnet i sikkerhetsøyemed, men også i etterfølgende møtevirksomhet. 

Jeg tror det handler om kongefamilien.

AnonymBruker
Skrevet
49 minutes ago, Kayia said:

Underlig i såfall, at ikke statsminister, utenriksminister og forsvarsminister er beordret til Oslo. Jeg er klar over at de kan benytte digitale løsninger, men samtidig er alle tre bare en kort flytur unna. Skulle rikets sikkerhet være i fare ville jeg tro det var ønskelig å samle alle - også begrunnet i sikkerhetsøyemed, men også i etterfølgende møtevirksomhet. 

Nettavisen skriver: Det eneste som foreløpig er kjent rundt møtet er at det ikke skal ha omhandlet kongehuset eller kronprinsesse Mette-Marit.

Videre: Ifølge Nettavisens opplysninger regner ikke regjeringen temaet for dagens statsråd som en spesielt stor sak.

Da er det rart det ikke kunne ventet til fredag kl 11?

https://www.nettavisen.no/nyheter/opplysninger-til-nettavisen-statsrad-pa-slottet-omhandlet-ikke-kongefamilien/s/5-95-2939101

Anonymkode: 3ff37...7c7

Skrevet
Kayia skrev (1 time siden):

At møtet var gradert med hjemmel i sikkerhetsloven trenger ikke å bety at rikets sikkerhet er i fare. 

Og kanskje er det ikke så uvanlig at slike møter avholdes på kort varsel. Det spesielle nå om dagen er at media ser ut til å følge nøye med på all trafikk til og fra Slottet og alt Kongefamilien foretar seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...