Sakura Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Kvinneguiden der skriver de mye nedlatende om offentlige personer som ikke alltid er ok. Norwaytwins damene får ofte høre mye ufint. 0 Siter
Lady HM Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Krisebærblomsten skrev (1 time siden): Godt du er blitt klokere med åra. Vet du hvordan jeg har blitt klokere da? Ved å høre på folk som har korrigert meg når jeg har gjort noe som ikke passer seg 😉 0 Siter
Sakura Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars (endret) Babette skrev (4 timer siden): For min egen del reagerer jeg på hele konteksten, at Dagbladet/Se og hør ligger på lur og snikfotograferer dem i bilen i privat ærend. Jeg reagerer også på ordvalget ditt: "Avslører vektøkning". Det oser av sensasjonslyst i beste Se og Hør-stil, og høres ut som om hun blir tatt på fersken i å gjøre noe hun ikke burde eller prøver å skjule. Jeg sier som hennes datter: Det er nok nå. Mer enn nok. Det ble avslørt i Se og hør😳jeg vet ikke hva Mette-Marit har spist. Jeg tipper på medisin bruk. Hun er alvorlig syk. Skal du beste hva jeg skal skrive bare glem det. Endret 18. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Sakura Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Lady HM skrev (1 time siden): Vet du hvordan jeg har blitt klokere da? Ved å høre på folk som har korrigert meg når jeg har gjort noe som ikke passer seg 😉 Du skriver som gammel lærer. 0 Siter
Grendel Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Det er møte på Slottet akkurat nå om en "gradert sak". Flere statsråder, kongen og kronprinsen. Jeg får bare en dårlig følelse uansett hva det er. 2 Siter
påskelilje Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Grendel skrev (15 minutter siden): Det er møte på Slottet akkurat nå om en "gradert sak". Flere statsråder, kongen og kronprinsen. Jeg får bare en dårlig følelse uansett hva det er. Jeg og. Tenker jo ulike alternativer på hensikt med møtet. Uansett, er det nok et vanskelig og krevende møte for alle parter. 2 Siter
Sakura Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars (endret) Grendel skrev (19 minutter siden): Det er møte på Slottet akkurat nå om en "gradert sak". Flere statsråder, kongen og kronprinsen. Jeg får bare en dårlig følelse uansett hva det er. Mette-Marit sin helse? Marius? Ingrid-Alexandra? Endret 18. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Babette Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Grendel skrev (1 time siden): Det er møte på Slottet akkurat nå om en "gradert sak". Flere statsråder, kongen og kronprinsen. Jeg får bare en dårlig følelse uansett hva det er. Møtet er gradert med hjemmel i sikkerhetsloven. Det tyder vel på at det har noe med beredskap eller utenrikspolitikk å gjøre? 1 Siter
Lady HM Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Krisebærblomsten skrev (58 minutter siden): Mette-Marit sin helse? Marius? Ingrid-Alexandra? Har nok mer med krig å gjøre, tenker jeg. 1 Siter
Grendel Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Babette skrev (4 minutter siden): Møtet er gradert med hjemmel i sikkerhetsloven. Det tyder vel på at det har noe med beredskap eller utenrikspolitikk å gjøre? Ja, det må kanskje være noe sånt. 1 Siter
Kayia Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Babette skrev (3 timer siden): Møtet er gradert med hjemmel i sikkerhetsloven. Det tyder vel på at det har noe med beredskap eller utenrikspolitikk å gjøre? Underlig i såfall, at ikke statsminister, utenriksminister og forsvarsminister er beordret til Oslo. Jeg er klar over at de kan benytte digitale løsninger, men samtidig er alle tre bare en kort flytur unna. Skulle rikets sikkerhet være i fare ville jeg tro det var ønskelig å samle alle - også begrunnet i sikkerhetsøyemed, men også i etterfølgende møtevirksomhet. Jeg tror det handler om kongefamilien. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars 49 minutes ago, Kayia said: Underlig i såfall, at ikke statsminister, utenriksminister og forsvarsminister er beordret til Oslo. Jeg er klar over at de kan benytte digitale løsninger, men samtidig er alle tre bare en kort flytur unna. Skulle rikets sikkerhet være i fare ville jeg tro det var ønskelig å samle alle - også begrunnet i sikkerhetsøyemed, men også i etterfølgende møtevirksomhet. Jeg tror det handler om kongefamilien. Nettavisen skriver: Det eneste som foreløpig er kjent rundt møtet er at det ikke skal ha omhandlet kongehuset eller kronprinsesse Mette-Marit. Videre: Ifølge Nettavisens opplysninger regner ikke regjeringen temaet for dagens statsråd som en spesielt stor sak. Da er det rart det ikke kunne ventet til fredag kl 11? https://www.nettavisen.no/nyheter/opplysninger-til-nettavisen-statsrad-pa-slottet-omhandlet-ikke-kongefamilien/s/5-95-2939101 Anonymkode: 3ff37...7c7 0 Siter
Babette Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Kayia skrev (1 time siden): Underlig i såfall, at ikke statsminister, utenriksminister og forsvarsminister er beordret til Oslo. Jeg er klar over at de kan benytte digitale løsninger, men samtidig er alle tre bare en kort flytur unna. Skulle rikets sikkerhet være i fare ville jeg tro det var ønskelig å samle alle - også begrunnet i sikkerhetsøyemed, men også i etterfølgende møtevirksomhet. Jeg tror det handler om kongefamilien. At møtet var gradert med hjemmel i sikkerhetsloven trenger ikke å bety at rikets sikkerhet er i fare. Og kanskje er det ikke så uvanlig at slike møter avholdes på kort varsel. Det spesielle nå om dagen er at media ser ut til å følge nøye med på all trafikk til og fra Slottet og alt Kongefamilien foretar seg. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.