Gå til innhold

Hvor mye sammenligner du deg med andre?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (22 minutter siden):

Husk at helsepersonell har sett absolutt alt. Man må ha en ekstremt spesiell mage for at de skal legge merke til den 🤭

Ok bare at jeg hater sånt men i dag ga jeg faen :) I neste uke er det mammografi, lurer på hvordan jeg er da. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
laban skrev (35 minutter siden):

Husk at helsepersonell har sett absolutt alt. Man må ha en ekstremt spesiell mage for at de skal legge merke til den 🤭

Men seriøst i natt når jeg dusjet så så jeg at magen var mye større på høyre side og det sa jeg til han, han sa ingenting om det. Kanskje det bare var synsforstyrrelse da, ble jo redd av det og det var derfor jeg gikk til legen. 

Skrevet
stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Men seriøst i natt når jeg dusjet så så jeg at magen var mye større på høyre side og det sa jeg til han, han sa ingenting om det. Kanskje det bare var synsforstyrrelse da, ble jo redd av det og det var derfor jeg gikk til legen. 

Jeg synes det var riktig av deg å kontakte legen, spesielt siden du har hatt problemer med væskeopphopning tidligere. 

Jeg vil ikke gå inn på hva det kan ha vært, man må nesten stole på fagpersonene. Kontakt legevakten hvis du blir verre, slik legen rådet deg til. 

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det var riktig av deg å kontakte legen, spesielt siden du har hatt problemer med væskeopphopning tidligere. 

Jeg vil ikke gå inn på hva det kan ha vært, man må nesten stole på fagpersonene. Kontakt legevakten hvis du blir verre, slik legen rådet deg til. 

Jo men tror du ikke han hadde sett vesken på ultralyd? Han sa jo....ingen tegn til....et eller annet jeg ikke fikk med meg. 

Ja han kjente jo og på magen, ja hvis ikke voltaren virket og det gjør den jo ikke. Ikke en gang oxynorm tar smertene men demper dem litt. Håper det er vekke til i morgen. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jo men tror du ikke han hadde sett vesken på ultralyd? Han sa jo....ingen tegn til....et eller annet jeg ikke fikk med meg. 

Jeg vil ikke vurdere verken metoden eller resultatet, men han har jo journalen din og sjekket nok det som var nødvendig. 

Prøv å ikke stresse altfor mye, de fleste får jo smerter hvis de kjenner etter absolutt hele tiden. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg vil ikke vurdere verken metoden eller resultatet, men han har jo journalen din og sjekket nok det som var nødvendig. 

Prøv å ikke stresse altfor mye, de fleste får jo smerter hvis de kjenner etter absolutt hele tiden. 

Ja håper det, han snakket jo ikke om drenering. Merkelig. Men lurer på hvorfor jeg skal tilbake i april? Kunne jo heller ha ringt selv hvis det var noe. 

Ja har hatt smerter i hele kroppen i dag men verst der leveren er selvfølgelig og det er ikke noe jeg innbiller meg, jeg går ikke til lege for ingenting bare når jeg må. 

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

det er ikke noe jeg innbiller meg, jeg går ikke til lege for ingenting bare når jeg må. 

Det forstår jeg. Mente bare at ting ofte blir verre hvis man fokuserer på det absolutt hele tiden. 

stjernestøv
Skrevet

Det forstår jeg. Mente bare at ting ofte blir verre hvis man fokuserer på det absolutt hele tiden. 

Fokuserer ikke på det men erkjenner det, hvis det forsvinner går ikke jeg til lege i april. Håper det forsvinner. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...